Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری با بیان اینکه شیوه و ساختار بررسی سوابق و صلاحیت افراد در گزینش نیازمند تحول اساسی است، تأکید کرد: روال گزینش نباید مانع جذب و به‌کارگیری نیروهای نخبه و کارآمد شود.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس‌جمهور در امر مبارزه با فساد در آیین تودیع و معارفه دبیر سابق و فعلی هیأت عالی گزینش کشور که امروز یکشنبه برگزار شد، با بیان اینکه روال گزینش نباید مانع به کارگیری و جذب نیروهای نخبه و کارآمد شود، گفت: شیوه و ساختار مطالعه و بررسی سوابق و صلاحیت افراد در گزینش نیاز به تحول اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شاخص‌های گزینش باید با توجه به شعارها و رویکرد دولت سیزدهم بر مبنای روحیه عدالت‌خواهی و به‌ویژه فسادستیزی اصلاح شود و مهم‌ترین ویژگی افراد و مدیران گزینش شده، فسادستیزی آنها باشد.

رییس دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری با بیان اینکه رصد و نظارت بر افراد و مدیران پس از گزینش بسیار مهم‌تر از قبل از گزینش آنهاست، متذکر شد: نظارت بر عملکرد یک مدیر و کارمند تأیید شده بسیار مهم‌تر از بررسی صلاحیت اولیه اوست؛ چرا که در این مرحله او امکانات و اختیاراتی دارد که باید بر حسن استفاده از آنها نظارت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان بر همین اساس خطاب به هسته‌های گزینش تأکید کرد که باید با حراست‌ها و دستگاه‌های نظارتی ارتباط مستمر و نزدیک‌تری داشته باشند.

در مراسم تودیع و معارفه دبیر سابق و فعلی هیأت عالی گزینش کشور، حکم انتصاب علی حاجی‌خانی دبیر جدید هیأت عالی گزینش از سوی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی به وی اعطا و با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا شهبازی دبیر سابق این هیأت قدردانی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد