Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه_سرهنگ «مراد نظری» جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس از وجود یک محموله قاچاق در حوالی پاساژ ولیعصر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۳ فردوسی پس از حضور مشاهده کردند ۲ نفر در حال بارگیری محموله قاچاق کیف و کفش بوده و نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی‌های انجام شده ۷۰۸ جفت کشف و صندل زنانه به همراه ۳۲۸ عدد کیف به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کشف ۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در روانسر

سرهنگ «ایمان مرادی» فرمانده انتظامی روانسر از کشف تعداد ۵۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی روانسر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو آردی مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۵۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل ۱۶ عدد خردکن برقی، ۱۳ دستگاه زودپز، ۱۰ دستگاه اتو، ۶ دستگاه چرخ گوشت و مخلوط کن و پنج دستگاه جارو برقی و آبمیوه گیری کشف شد.

ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۲ میلیارد ریال می‌رسد،  یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی قاچاق دستگیری لوازم خانگی قاچاق ۲ میلیارد ریال محموله قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی متو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از رسیدگی به پرونده قاچاق چهار هزار و ۲۱۸ لیتر نفت گاز به ارزش ۷۴۸ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان دماوند خبر داد.

رئیس شعبه اول تعزیرات دماوند افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت کشف شده محکوم کرد.

متو گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

کد خبر 6097947

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز