Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - براساس اطلاعات منتشر شده از سوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) آمار خودکشی میان نظامیان آمریکایی از ابتدای سال ۲۰۲۰ تا ماه سپتامبر (شهریور) ۲۰۲۱، از تعداد تمام افرادی نظامی که براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند نیز بالاتر رفته است.

خبرگزاری فاکس‌نیوز در گزارشی با اشاره به این آمار اعلام کرد در سال ۲۰۲۰ آمریکا شاهد خودکشی ۷۰۱ نظامی بود در حالی که این رقم در ۹ ماه اول سال ۲۰۲۱ به ۴۷۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا ۸۸۶ نظامی این کشور به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۲۱ نیز ۱۶۳ نظامی آمریکایی دست به خودکشی زدند که در این میان ۷۰ نفر نیروی فعال، ۵۶ نفر نیروی ذخیره و ۳۷ نفر از گارد ملی اعلام شده‌اند.

همچنین تابستان امسال گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ۳ هزار و ۱۷۷ سرباز و کهنه‌سرباز آمریکایی به دلیل خودکشی جان خود را از دست دادند، گفته می‌شود آن‌ها در جنگ‌های این کشور از زمان حملات ۱۱ سپتامبر شرکت کرده‌اند.

در مقابل در تمامی جنگ‌های آمریکا پس از حملات ۱۱ سپتامبر در کل ۷ هزار و ۵۷ نظامی آمریکایی کشته شده‌اند.

پیش از این نیز آمار رسمی نشان می‌داد که در ۲۰ سال گذشته درنتیجه تهاجم به عراق و افغانستان، ۱۰ هزار سرباز انگلیسی به دلیل مشکلات روحی و روانی از ارتش اخراج شده‌اند.

همچنین گفته می‌شود که ۵۰۰ پرسنل نظامی دیگر در سال گذشته پس از ابتلا به اختلال اضطراب و افسردگی و سایر اختلالات روانی از ارتش استعفا دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی خودکشی در آمریکا کرونا در آمریکا پنتاگون آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه

رسانه‌های عبری زبان از تمرد ۳۰ نظامی احتیاط از دستورات آمادگی برای حضور در عملیات رفح خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این عده به بهانه ناتوانی از ادامه جنگ اعلام کردند در عملیات رفح شرکت نخواهند کرد.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم با اعلام این خبر تاکید کرد، این 30 نظامی احتیاط به فرماندهان خود اعلام کردند که حاضر به حضور در رفح نخواهند بود.

فرمانده تیپ چتر باز که این نظامی جمعی آن هستند اعلام کرد در حالی بررسی این مسئله است، اما تاکید کرد علت این تمرد به دلیل حضور مستمر آنها در جنگ و مسایل شخصی بوده است.

در این بین فرمانده یکی از گروه هان هم از رسیدن ده‌ها نامه و درخواست از سوی نظامیان صهیونیست برای خروج از جنگ سخن گفت و افزود، من به خاطر اینکه از سلاح خوشم می‌آید در اینجا حضور ندارم، من فقط می‌خواهم به نزد خانواده و همسرم بروم، من اینجا به خواست شخصی خود نیستم، این کار را می‌کنم چون مجبور هستم.

اما امیر بوحبوط خبرنگار نظامی واللا نیوز شمار این نظامیان را 23 نفر اعلام کرد و افزود: این نظامیان در واکنش به فراخوان صورت گرفته برای آنها اعلام کردند به تازگی خدمت نظامی را به پایان رسانده و نمی‌توانند فورا به خدمت احتیاط بپیوندند.

مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل استصهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدنداحتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیلرسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد

به نوشته این رسانه، مسئولین ارتش اعلام کردند در حال حاضر به دنبال بر طرف کردن کمبود نیرو از طریق فراخوانی تعداد بیشتری از نیروهای احتیاط هستند و اکنون نوبت به نیروهایی رسیده است که بین ماه‌های اکتبر و فوریه گذشته در ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم