Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی عصر یکشنبه در حاشیه بازید رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از طرح‌های جنگل کاری دهلران اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد تلاش‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف منابع طبیعی به خصوص جنگل کاری و توسعه در سطح شهرستان هستیم که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باتوجه به شرایط اقلیمی شهرستان دهلران جنگل کاری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

موسوی، به ظرفیت‌های باالقوه شهرستان دهلران در راستای جنگل کاری اشاره کرد گفت: با توجه به پتانسیل خوب شهرستان برای توسعه و کاشت جنگل کاری و زراعت چوب انتظار داریم سازمان جنگل‌ها با نگاه ویژه ای در بحث تخصیص اعتبارات منابع طبیعی داشته باشند.

امام جمعه دهلران به شعار سال اشاره کرد و گفت، با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، جنگل کاری می‌تواند علاوه بر جلوگیری از فرسایش خاک نقش بسیار مهمی در زندگی مردم منطقه داشته باشد

کد خبر 5395884

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری طرح زراعت چوب منابع طبیعی شهرستان دهلران ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی شهید گمنام کرمانشاه ایام فاطمیه خسارات سیلاب تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا تشییع شهدا گرگان جنگل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

یوسف نوری استاندار مازندران امروز جمعه در بازدید از نیروگاه نکا با بیان اینکه این نیروگاه یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشوراست گفت: نیروگاه نکا اکنون با برخی چالش‌ها از جمله پسروی دریای خزر، کاهش ورودی آب به سیستم خنک کننده و فرسودگی تجهیزات روبرو است.

او با بیان اینکه همه این چالش‌ها سبب شده است نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند، افزود: متخصصان این نیروگاه با استفاده از توان داخلی بخش‌های زیادی از تجهیزات این نیروگاه را بازسازی کرده اند

نوری با بیان اینکه لایروبی حوضچه آب این نیروگاه اکنون در حال انجام است، خواستار سرعت بخشی در این کار شد و ادامه داد: نیروگاه نکا دارای نیرو‌های فنی فعال، با دانش و تجربه است و باید از روش‌های مالی جدیدی استفاده کرد که پایدار باشد و مردم در آن مشارکت داده شوند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا نیز با بیان اینکه چالش بزرگ این نیروگاه کاهش سطح آب دریا است، گفت: با وزیر نیرو و مجموعه خاتم الانبیا در رابطه با سرعت بخشی به اجرای لایروبی حوضچه آرامش نیروگاه رایزنی شده است

نورالله ادبی فیروزجایی افزود: اگر صنعت برق با تمام ظرفیت‌پای کار باشد نمی‌تواند تامین کننده شدت مصرف انرژی در کشور و استان مازندران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم