Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در پوشش مامور قلابی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا خلیلی نژاد اظهار کرد: درپی شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس که با برانگیختن احساسات و جلب اعتماد مردم به صورت تلفنی و پیامکی با معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی  مبالغی را با ادعاهای مختلف دریافت می‌نمود موضوع  به صورت ویژه در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس فتای شهرستان  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مامورین باانجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده فردکلاهبردار را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی او را در عملیاتی غافلگیرانه در مرکز استان کرمان وحین ارتکاب جرم  دستگیر نمودند.

وی بیان کرد: متهم فردی 35ساله ، سابقه دار پس از روبرویی با  مدارک و مستندات موجود به 72 فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در پنج استان کشور اعم از تهران، اصفهان، یزد، هرمزگان و کرمان اعتراف نمود.

سرهنگ خلیلی نژاد  ضمن تأکید بر لزوم آگاهی شهروندان برای شناخت مأموران واقعی پلیس به مردم توصیه کرد: ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیس به هیچ وجه به افرادی که هویت واقعی آنها را نمی‌شناسند اعتماد نکنند ،گول چرب زبانی افراد را نخورندواز واریز وجه یا اطلاعات حساب بانکی خود خودداری نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، سریعاً مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 با پلیس در میان بگذارند و درصورتی که ازاین طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند در اسرع وقت  به پلیس آگاهی شهرستان انار مراجعه و یا با شماره تلفن 34386708 (034) تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كلاهبرداري استانی اجتماعی شهرستان انار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران