Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "امیر میمنت آبادی" روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست اداره کل آموزش وفنی حرفه ای لرستان افزود:در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مدیر بایستی بتواند با کار شبانه روزی و جهادی از تجربیات گذشته استفاده کند، با شناسایی نقاط ضعف و قوت، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و تجربیات ارزنده خود را به مدیران بعدی انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیرکل جدید فنی و حرفه‌ای لرستان انرژی مضاعف و تجربیات ارزشمندی دارد اظهار داشت:در دولت سیزدهم و در سیاست‌های وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب و انتصاب مدیر فرآیند مفصلی داشته است.

وی بیان ککرد اقتضای هر دولتی است که با شروع به کار تغییرات مدیریتی را در دستور کار قرار می‌دهد که قطعا تغییر به منزله‌ تنزل، عدم استفاده و کنار گذاشتن سرمایه‌ای که دولت، سازمان و جامعه در قبال آن هزینه هایی متحمل شده، نیست.

میمنت آبادی ادامه داد: اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان از نیروی انسانی و کارشناسان توانمندی برخوردار است که هر کدام می‌توانند در یک شهرستان یا در مرکز و مجموعه مدیریت این اداره‌کل نقش آفرین باشد.

وی افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان بایستی متناسب با خواسته‌ و نیازهای این دولت به صورت شبانه روز کار جهادی انجام بدهد و اگر قرار است چرخش شغلی در سطح این اداره کل اتفاق بیفتد یهتر است بدون نگرش و تعصب خاصی باشد تا از وجود همه نیروها براساس شایستگی و توانمندی استفاده شود.

میمنت آبادی اظهار داشت:  اقدامات اولیه برای اجرای طرح انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اشتغال انجام شده و فنی و حرفه‌ای نیز باید با تشکیل یک ستاد با استفاده از توانمندی‌های موجود و کمک ادارات و دستگاه مرتبط به طور ویژه بر روی این موضوع کار کند.

وی عنوان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ۱۳ هزار نفر نیروی کار دارد و اعتبارات جاری این سازمان یک هزار و ۲۹۶میلیارد تومان و سرانه بودجه‌ای هر نفر زیر هشت میلیون تومان است که با این وضعیت بودجه امکان کار و تحول اساسی در شرایط عادی مقدور نیست و بایددر سیاست‌های خود تجدید نظر کنیم.

وی تاکید کرد:  راه حل این مساله به مجلس و دولت و نگاه بودجه‌ای آن‌ها بستگی دارد که با رایزنی و ارتباطات مطالبه گری شود و نمایندگان استان یاری کنند تا با ارائه طرح‌های پیشنهادی خود به مدد سازمان بیایند چرا که طرح‌های بودجه‌ای بر آینده و سرنوشت کاری ما موثر خواهند بود.

میمنت آبادی افزود: با بهره گیری از امکانات، زیرساخت‌ها و توانمندی‌های سخت افزاری که در اختیار داریم، استفاده بهینه از قوانین و مقررات موجود، برون سپاری خدمات و بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و آموزشگاه آزاد می‌توانیم درآمدهای سازمانی را افزایش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت:از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ آموزشگاه‌های آزاد اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است.

میمنت آبادی افزود:در دولت سیزدهم برای اولین بار است که از محل مابه التفاوت مبلغ مربوط به یارانه‌ها هم اکنون اعتبار تبصره ۱۸ در حساب سازمان است،  تفاهم‌نامه هم با بانک‌های عامل منعقد شده و استان باید طرح توجیهی رابرای سازمان ارسال کند.

وی ادامه داد:اعتبارات خوبی در سفر رییس جمهور برای اداره کل تخصیص داده شد که این نشان می‌دهد مسئولین استان به توانمندی و ظرفیت فنی حرفه ای اعتقاد دارند و هر چقدر از طرح‌ها و برنامه‌های سازمانی حمایت شود به نفع مردم و ایجاد اشتغال خواهد بود.

در این مراسم حشمت الله معتمدی جایگزین میترا ابراهیمی شد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشتغال زایی دانشگاه فنی وحرفه ای لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشتغال زایی دانشگاه فنی وحرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشتغال زایی دانشگاه فنی وحرفه ای لرستان آموزش فنی و حرفه ای حرفه ای لرستان میمنت آبادی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود