Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران-  فراری 812 جی تی اس استالونه از آن خودروهایی است که تیونرهای لوکس علاقه خاصی به توسعه آن دارند. حدودا یکسال قبل، نمونه ای از تیونینگ منصوری روی استالونه را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

ظاهرا بازهم منصوری سراغ 812 جی تی اس رفته تا این بار یک نارنجی بسیار خاص را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کد رنگ اختصاصی مهمترین ویژگی فراری جدید منصوری محسوب می شود که در نقدهای مرتبط نیز بسیار بدان پرداخته شده است.

این نارنجی داغ، زیر نور جلوه بسیار خاصی دارد و با رنگ مشکی به عنوان مکمل پروژه، نهایت هماهنگی را به نمایش می گذارد.

فضای داخل کابین نیز شرایط مشابهی دارد با این تفاوت که رگه های سفید و همچنین عناصر کرومی نیز به فرمول اضافه شده اند تا برنامه ایتالیایی منصوری را تکمیل کنند.

در بخش پیشرانه، تپنده 12 سیلندر استاندارد فراری پس از تغییرات تیونر هم اکنون برابر با 830 اسب بخار خروجی و 740 نیوتن متر گشتاور دارد. این به مفهوم 41 اسب بخار بیشتر در خروجی و 22 نیوتن متر بهبود در گشتاور است.

در آزمایش ها خودرو طی 2.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد