Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌‌های بین المللی در وین اعلام کرد که روسیه با ارزیابی ایران درباره روند مذاکرات برای برچیدن تحریم‌ها در وین هم‌نظر است. وی امروز -یکشنبه- در صفحه توییتر خود درباره مذاکرات برجام نوشت: «مذاکره‌کننده ارشد ایران می‌گوید که اختلافات در مورد تحریم‌ها در مذاکرات وین در حال کاهش است و ما این ارزیابی را به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت در حال انجام است. اما دستیابی به راه حل مورد نظر مستلزم زمان و تلاش بیشتری است».

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم

معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خلیل الحیه بامداد امروز شنبه اعلام کرد که حماس پاسخ رسمی اسرائیل به آخرین پیشنهادهای خود درباره تبادل اسرا و آتش‌بس را دریافت کرده است.

به گزارش فارس، «جنبش حماس امروز پاسخ رسمی رژیم اشغالگر به موضع این جنبش را که چند روز پیش به میانجیگران ارائه شده را دریافت کرد».

این بخشی از بیانیه امروز خلیل الحیه درباره روند مذاکرات غیر مستقیم درباره آتش‌بس و تبادل اسرا است.

پیشنهاد حماس برای مذاکرات، پیشتر در ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) به میانجی‌گران مصری و قطری تحویل داده شده بود.

وی طی بیانیه‌ای کوتاه و بدون اشاره به جزئیات افزود که حماس پاسخ تل‌آویو را بررسی خواهد کرد و پس از پایان بررسی، پاسخ خود را به میانجیگران مصری و قطری تحویل خواهد داد.

پیشتر یکی از رهبران فلسطینی در گفت‌وگو با المیادین از فشارهای شدید آمریکا و اسرائیل علیه قطر برای اعمال فشار بر حماس در خصوص مذاکرات آتش بس خبر داده بود.

این منبع آگاه سه‌شنبه پیش گفته بود که این پیش‌زمینه واقعی اظهارات اخیر نخست‌وزیر قطر محمد بن عبدالرحمن آل ثانی بود که گفت دوحه در حال «ارزیابی میانجی‌گری‌هایی است که انجام می‌دهد».

به گفته وی، جنبش حماس به همه طرف‌های ذیربط ابلاغ کرده که «به میانجی‌گری قطر متعهد است» و «هیچ جایگزینی برای آن نمی‌پذیرد».

این منبع همچنین با اشاره به اینکه حماس از حضور آنکارا در پرونده فلسطین استقبال می‌کند گفت که واشنگتن از ترکیه خواسته در روند مذاکرات مداخله کند و بر حماس برای انعطاف بیشتر در مذاکرات فشار بیاورد.

جنبش حماس فلسطین همواره در مذاکرات آتش‌بس بر برقراری آتش‌بس دائم و خروج کامل رژیم صهیونیستی از نوار غزه تاکید کرده است.

«خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه چند روز پیش به روزنامه سعودی «الشرق» گفته بود که از حماس خواسته شده تا در روند تبادل اسرا انعطاف به خرج دهد تا رژیم اشغالگر نیز انعطاف‌پذیری مثبت بالایی از خود نشان دهد و توافق حاصل شود.

به همین دلیل نیز حماس از خود انعطاف نشان داد و درخواست برای آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی به ازای هر سرباز مرد یا زن اسرائیلی را به ۵۰ اسیر کاهش داد اما همچنان تل‌آویو مانع‌تراشی می‌کند.

دیگر خبرها

  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • تحریم‌های جدید غرب مرتبط با ایران و روسیه
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران