Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@04:26:00 GMT

کامبک رویایی بانوی پیر در المپیکو

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۷۳۰۸

کامبک رویایی بانوی پیر در المپیکو

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در ادامه هفته بیست و یکم رقابت های سری آ ایتالیا، رم در المپیکو میزبان یوونتوس بود و این جدال جذاب و دیدنی با پیروزی ۴ بر ۳ بانوی پیر به پایان رسید.

در این بازی رمی ها موفق شدند ابتدا توسط آبراهام در دقیقه ۱۱ به گل برسند اما در ادامه پائولو دیبالا در دقیقه ۱۸ بازی را برای یوونتوس مساوی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه شاگردان مورینیو توسط مخیتاریان در دقیقه ۴۸ و پلگرینی ۵۳ به گل رسیدند تا ۳ بر یک پیش بیفتند.

اما این پایان کار نبود و یوونتوس کامبکی رویایی را به ثبت رساند. شاگردان الگری موفق شدند توسط لوکاتلی ۷۰، کولوسفسکی ۷۲ و دیشیلیو ۷۷ به گل برسند.

ادامه رمی ها با خطای ماتیاس دلیخت در دقیقه ۸۱ به یک ضربه پنالتی دست یافتند که پلگرینی فرصت سوزی کرد و این ضربه را شزنی مهار کرد. دلیخت به خاطر این خطا با کارت قرمز داور مواجه شد و یوونتوس در دقایق پایانی ۱۰ نفره به بازی ادامه دادند.

در نهایت فشار رمی ها در ۱۰ دقیقه پایانی بازی سودی برای این تیم نداشت و در نهایت بانوی پیر پیروزی شیرین و درخشانی در المپیکو و مقابل تماشاگران رمی بدست آوردند.

یوونتوس با این برد ۳۸ امتیازی شد و در رده پنجم ایستاد.

رم با هدایت مورینیو هم با ۳۲ امتیاز مکان هفتم را در اختیار دارد.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال یوونتوس سری آ ایتالیا فوتبال ایتالیا سری آ بانوی پیر رم ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه‌ به شانه خود با توپچی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی میهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

سیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه 32 پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه 71 کار حریف را یکسره کرد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

این گل‌ها به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اجازه داد بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ جزیره جشن بگیرد و با 79 امتیاز به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگردد آن هم با یک بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها. به این ترتیب، سیتی هنوز به صورت بالقوه این شانس را دارد که صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش نگه دارد. سیتی در عین حال فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!