Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در یک رسوایی آشکار و ورشکستگی بزرگ، ادعا کرد که موشک‌هایی را در بندر رصد کردن، در حالی که تصاویر ادعایی از یک فیلم آمریکایی در عراق به سرقت رفته بود.

به گزارش المسیره، یحیی سریع افزود: همه دغدغه ائتلاف متجاوز از  از ابتدا، دروغگویی، جعل واقعیت‌ها و تلاش برای عوام فریبی بوده اما دروغگو آخر رسوا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مذاکره کننده ملی دولت نجات ملی یمن نیز تاکید کرد: این یک رسوایی بزرگ است که سخنگوی ائتلاف متجاوز با تقطیع کلیپی از یک فیلم آمریکایی ادعا می‌کند که تصاویر آن متعلق به یک سایت موشکی انصار الله در الحدیده است.

وی افزود: ائتلاف متجاوز می‌خواهد خسارات میدانی خود را با پیروزی‌های ساختگی و مضحک اطلاعاتی و رسانه‌ای جبران کند.

«عبدالملک العجری» عضو هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن نیز گفت: رسوایی المالکی برای او کافی است تا از صحنه غیب شود؛ همان طور که احمد العسیری سلف او هم متواری شد.

العجری با بیان اینکه رسوایی المالکی به معنای مردود بودن همه ادعاهای ائتلاف متجاوز علیه یمن است، گفت:  انتظار نداشتیم سخنگوی متجاوز آنقدر جسارت داشته باشد که اینچنین دروغ بگوید و برای بستن بندر الحدیده به توجیهات مفتضحانه متوسل شود.

وی تاکید کرد: رسوایی سخنگوی متجاوز باید باعث شرمندگی جامعه جهانی در مورد بسته شدن بندر الحدیده شود.

العجری ادامه داد: کشورهای متجاوز از شکست اهداف خود رنج می برند و کنترل یمن را از دست داده اند و با رفتار تهاجمی خود می‌خواهند القا کنند که کنترل اوضاع را در دست دارند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: ائتلاف متجاوز سخنگوی نیروهای مسلح یمن ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم

ارتش یمن با انتشار فیلمی لحظه انهدام یک پهپاد آمریکایی بر فراز استان صعده یمن و جزییاتی از این پهپاد را به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، اداره اطلاع‌رسانی جنگی ارتش یمن فیلم لحظه انهدام پهپاد «MQ۹» ارتش آمریکا بر فراز آسمان استان صعده این کشور از سوی پدافند موشکی یمن را منتشر کرد.

بر اساس این فیلم این پهپاد آمریکایی با شلیک موشک از سوی سامانه پدافند موشکی ارتش یمن سرنگون شده است.

مطابق اعلام نیروهای مسلح یمن این پهپاد پنجشنبه ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ در حین انجام عملیات خصمانه علیه یمن از سوی سامانه دفاع موشکی یمن منهدم شده است.

روز گذشته نیز یک مقام آمریکایی که از ذکر نام خود خودداری کرد در سخنانی به شبکه «سی بی اس» اذعان کرد که یک پهپاد «MQ۹» متعلق به ارتش این کشور در نزدیکی سواحل یمن سرنگون شده است.

این مقام دولتی آمریکایی درباره علت سرنگونی این پهپاد پیشرفته اظهارنظری نکرد.

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز، ارتش یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک از این پهپادها در حدود ۳۰ میلیون دلار ارزش دارند.

دیگر خبرها

  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا