Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:39:09 GMT

جدال جذاب اتلتیکو و ویارئال برنده‌ نداشت

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۷۴۲۲

جدال جذاب اتلتیکو و ویارئال برنده‌ نداشت

به گزارش ایرنا، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیستم لالیگای اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه، تیم‌ فوتبال ویارئال در ورزشگاه خاننگی خود(ال مادریگال) به مصاف اتلتیکو مادرید رفت که موفق شد با تساوی ۲ بر ۲ حریف خود را متوقف کند.

اتلتیکو مادرید برای نزدیک تر شدن به صدر جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت و از طرفی ویارئال هم برای بهبود جایگاهش در جدول به امتیازات این دیدار نگاه ویژه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نهایت دو تیم بازی پایاپایی را ارائه دادند تا این جدال حساس و نفسگیر برنده‌ای نداشته باشد.

آنخل کورئا و جفری کوندوگبیا در این دیدار برای اتلتیکو و و پائو تورس و آلبرتو مورنو برای ویارئال در این جدال گلزنی کردند.

در حال حاضر اتلتیکو مادرید  با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد و ویارئال نیز با ۲۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

در آخرین دیدارهفته بیستم نیز سه شنبه شب اسپانیول به مصاف الچه خواهد رفت.

برچسب‌ها اتلتیکو مادرید ویارئال لالیگا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید ویارئال لالیگا اتلتیکو مادرید ویارئال لالیگا اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دیشب ترکیب رئال مادرید را زیر و رو کرد و تیمش را با 9 تغییر به مصاف سوسیداد فرستاد، با این حال مشکلی برای پیروزی نداشت و با گل آردا گولر به سه امتیاز حیاتی دست یافت. تیم دوم رئال نیز عالی کار کرد.

فران گاسیا بعد از مدت ها فرصت پیدا کرد از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد. او که تابستان گذشته به رئال ملحق شد، در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته نیز دقایق پایانی به زمین رفت و موثر کار کرد.

فران در پایان بازی در مورد فاصله کم تا قهرمانی لالیگا گفت: «بله، قهرمانی لیگ نزدیک‌تر شد. از اینکه توانستم بار دیگر از این پیراهن دفاع کنم خوشحالم. به عنوان بازیکن رئال می‌دانید که باید همه چیز خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران بدهید. بازگشت به مادرید با این سه امتیاز حس فوق العاده ای دارد.»

او در مورد 9 تغییر در ترکیب اصلی گفت: «این یعنی رئال فقط به یازده نفر متکی نیست و یک تیم مشخص ندارد. ما یک مجموعه بزرگ و متحد هستیم و هر بازیکنی به زمین برود، همه تلاش خودش را می کند. ما به مربی ابزار و اختیاز لازم برای تغییرات را می دهیم.»

دیگر خبرها

  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی