Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم سری آ تیم‌های رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو شهر تورین به مصاف هم رفتند که در یک دیدار پرگل و جذاب شاگردان آلگری با نتیجه چهار بر سه گرگ‌های شهر رم را دادند.

مورینیو در این دیدار به دنبال این بود تا با شکست یوونتوس تیمش را از شرایط نامناسبی که دارد خارج کند، اما باز هم شانس با او یار نبود و در دیداری که سه بر یک از حریف جلو بود، چهار بر سه شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ابتدا رم توسط تومی ابراهام به گل رسید، اما خیلی زود دیبالا کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

آغاز نیمه دوم برای جالوروسی رویایی بود و در همان ابتدا با دو سوپر گل مختاریان و پلگرینی از حریف خود پیش افتادند.

اما از دقیقه ۷۱ تا ۷۷ طوفان بانوی پیر آغاز شد و در همین دقایق سه بار توسط لوکاتلی، کولاکوفسکی و دیشیلیو موفق شدند دروازه شاگردان آقای خاص را باز کنند تا یک کامبک رویایی را برای خود ثبت کنند.

در این دیدار جذاب که همه چیز داشت رمی‌ها در دقیقه ۸۳ صاحب یک ضربه پنالتی شدند، اما کاپیتان پلگرینی این فرصت عالی را از دست داد تا بهترین فرصت برای به تساوی کشاندن بازی را هدر دهد.

همچنین ماتیاس دلیخت مدافع یوونتوس نیز در دقیقه ۸۳ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه یوونتوس ۳۸ امتیازی شد و در رده پنجم جدول باقی ماند. رمی‌ها نیز با ۳۲ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

عقاب‌ها حریف افعی‌ها نشدند؛ اولین پیروزی اینتر در سال جدید با طعم صدرنشینی

همچنین تیم فوتبال اینتر یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا میزبان لاتزیو بود و در نهایت تیم اینتر در سن سیرو موفق شدن با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود بگذرد.

شاگردان سیمونه اینزاگی در ابتدا موفق شدند در دقیقه ۳۰ توسط الساندرو باستونی به گل اول خود دست پیدا کنند اما شاگردان مائوریتزیو ساری در ادامه و در دقیقه ۳۵ موفق شد توسط چیرو ایموبیله بازی را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم نیز اینتر میزبان که در طول بازی تیم برتر میدان بود موفق شد در دقیقه ۶۷ توسط میلان اشکرینیار و با ضربه سر با دقت او به گل دوم خود دست پیدا کند. در ادامه تلاش عقاب های شهر رم برای به تساوی کشیدن بازی کارساز نبود تا افعی های اینتر به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

اینتر با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به میلان در صدر جدول قرار گرفت. لاتزیو نیز با این شکست ۳۲ امتیازی ماند و در رده هشتم جای گرفت.

نتایج دیگر دیدارهای روز یکشنبه سری آ به شرح زیر است:

ونتزیا ۰ - ۳ آث میلان

امپولی ۱ - ۵ ساسولو

اودینزه ۲ - ۶ آتالانتا

ناپولی ۱ - ۰ سمپدوریا

جنوا ۰ - ۱ لا اسپزیا

منبع: ایلنا و ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یوونتوس تیم فوتبال رم موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد