Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:24:42 GMT

گودبای پارتی کاپیتان فوتبال زنان در جام ملت‌ها؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۷۴۷۴

سارا قمی برای یک خداحافظی و بدرقه باشکوه به تیم ملی بازگشته و امیدوار است این رویا در جام ملت‌ها برای او تحقق پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه" علی‌رغم خداحافظی از تیم ملی فوتبال زنان در سال 99، بعد از پایان اغمای فوتبال ملی زنان و از سرگیری تمرینات و حضور در مسابقات، سارا قمی تصمیم گرفت تا از تصمیم قبلی خود منصرف شود و با توجه به علاقه و درخواست مریم ایراندوست به حضور او در اردو، درخواست سرمربی تیم ملی را پذیرفت و یکسال بعد از خداحافظی در اردوی ملی فوتبال زنان حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

قمیِ 34 ساله که در لیگ برتر در تیم هیات فوتبال البرز در نقش مربی-بازیکن نقش کلیدی در ترکیب تیمش داشته و نشان داده همچنان در آمادگی خوبی به سر می‌برد، قرار بود پیش از شروع جام ملت‌ها و با انجام دیدار دوستانه با ازبکستان از فوتبال ملی خداحافظی کند اما لغو بازی دوستانه با ازبکستان توفیق اجباری شد تا او همچنان در کنار تیم ملی باشد.

 

آمادگی بالای سارا قمی سبب آن شده تا نام او در جمع 27 بازیکن دعوت شده به اردوی ماقبل پایانی سفر به هند برای شرکت در جام ملت‌ها باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او نیز در جمع مسافران به بمبئی جای خواهد گرفت تا در کسوت کاپیتان تیم ملی عازم هند شود و اولین تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد.

 

 

 

 

 

بدون‌تردید در صورت نظر مثبت ایراندوست و حضور سارا قمی، جام ملت‌های آسیا 2022 آخرین حضور قمی در ترکیب تیم ملی خواهد بود و باید دید او در چه شرایطی برای دومین‌بار تصمیم به خداحافظی از تیم ملی خواهد گرفت.

 

مطمئنا تداوم تاریخ‌سازی فوتبال زنان می‌تواند بهترین فضا را برای خداحافظی سارا قمی فراهم سازد اما باید دید در سه مسابقه حساس در هند چه نتیجه‌ای برای فوتبال ملی زنان رقم خواهد خورد.

 

فوتبال بانوان سارا قمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان سارا قمی جام ملت ها فوتبال زنان سارا قمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد