Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. 

به گزارش bgr، برنامه اشتراک گذاری عکس متعلق به متا طیف گسترده‌ای از ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها استوری است. کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند عکس‌ها یا ویدئو‌های را در استوری آپلود کرده و برای مخاطبان به اشتراک بگذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام به کاربران فهرستی از افرادی که استوریشان را مشاهده کرده‌اند، نشان می‌دهد. اما گاهی اوقات کاربران بنا به دلایلی می‌خواهند استوری دیگران را به صورت مخفیانه ببینند، راهکارهایی برای مشاهده استوری‌ها به شکل مخفیانه وجود دارد که در ادامه می‌خوانید.

در روش اول، شما ابتدا باید تلفن خود را در حالت پرواز گذاشته و سپس اینستاگرام خود را باز کرده و استوری مورد نظرتان را مشاهده کنید.( این روش زمانی کار می‌کند که مخاطب به‌ طور خودکار استوری را از قبل بارگذاری کرده است.)

در روش دوم، ابتدا برنامه اینستاگرام خود را به طور کامل ببندید، سپس به تنظیمات گوشی رفته، وای فای یا داده‌های خود را خاموش و حالت پرواز را روشن کنید؛ سپس به اینستاگرام رفته و استوری فرد نظر خود را بدون آگاهی او مشاهده کنید.

چندین برنامه و وب سایت شخص ثالث وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد استوری اینستاگرام شخصی را مخفیانه مشاهده کنند. یکی از آن‌ها Chrome IG Story است.

شما می‌توانید برنامه  «Chrome IG Story» را نصب و سپس در آن نسخه وب اینستاگرام را باز کرده و با وارد کردن اطلاعات خود به حساب کاربری خودتان وارد شوید. در این مرحله شما می‌توانید بدون اینکه نام حساب کاربری تان در فهرست استوری شخص نمایش داده شود، استوری او را مشاهده کنید.

گفتنی است که این برنامه و وب سایت‌ها از امنیت خاصی برخوردار نیستند؛ بنابراین، شما باید با مسئولیت خود از آن‌ها استفاده کنید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام ترفند استوری اینستاگرام ترفند اندروید ترفند آیفون ترفند اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام

به‌گزارش همشهری آنلاین او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کد خبر 848216 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • ۸ نکته درباره‌ افکار و خطاهای شناختی/ چطور خشم خود را کنترل کنیم؟
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند