Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@01:26:40 GMT

تبلیغ مردی روی بیلبورد برای همسریابی! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۷۶۵۸

تبلیغ مردی روی بیلبورد برای همسریابی! +عکس

همه ما در مورد محصولات کارخانجات می‌دانیم که معمولا برای جذب مشتری و فروش بیشتر روی بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر تبلیغ می‌شوند، اما به تازگی اقدام یک مرد مسلمان انگلیسی در استفاده از بیلبورد برای پیداکردن همسر دلخواهش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. بله، این مرد انگلیسی با صرف هزینه صد‌ها پوند روی چندین بیلبوردهای شهر محل سکونتش آگهی‌ای از خود را به نمایش گذاشت تا بتواند همسرش را بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تبلیغ که روی بیلبورد ۲۰ فوتی نوشته شده محمد مالک نوشته است: «مرا از ازدواج تعیین شده (برنامه ریزی شده) نجات دهید.»

به گزارش بیرمنگهام لایو، محمد مالک ۲۹ ساله که اصالتا پاکستانی است همچنین وبسایتی با نام «Findmalikawife» (برای مالک یک همسر پیدا کنید) را نیز راه اندازی کرده تا شریک زندگی خود را پیدا کند. مالک که از ساکنان شهر لندن است با ایده ازدواج ترتیب داده شده (انتخاب همسر توسط خانواده) مخالف نیست، اما می‌خواهد ابتدا سعی کند تا خود کسی را به عنوان همسر آینده اش انتخاب کند.

او در ویدئویی در وبسایتش خود را اینگونه معرفی کرده است: «سلام، من مالک هستم. شاید در جایی در این شهر (روی بیلبورد) مرا دیده باشید. من ۲۹ ساله هستم. در لا ویدا لندن زندگی می‌کنم. من شخصی مذهبی هستم. من یک کارآفرین هستم. من عاشق غذاخوردن هستم. من هنوز همسر دلخواهم را پیدا نکرده ام. به همین علت تصمیم گرفتم تا بیلبورد اجاره کنم.»

او در مورد ویژگی‌های همسری که به دنبال او می‌گردد نیز می‌گوید: «همسر ایده آل من یک زن مسلمان ۲۰ ساله است که در تلاش برای بهبود دینش باشد. من پذیرای هر قومیتی هستم، اما خانواده شلوغ پنجابی دارم؛ بنابراین باید خود را برای این چالش آماده کنید. ایمان و شخصیت برای من در اولویت هستند. من تک فرزندم و از پدر و مادرم مراقبت می‌کنم.»

مالک می‌گوید پس از تبلیغ روی بیلبورد صد‌ها پیشنهاد دریافت کرده است که امیدوار است سرانجام موفق به پیدا کردن همسر آینده اش شود./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: همسر یابی تبلیغ روی بیلبورد روی بیلبورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود

مرتضی صفری ظهر شنبه در حاشیه بازدید از کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه گفت و گو با خبرنگاران از ساماندهی کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه با همکاری مالک، شهرداری و این اداره‌کل خبر داد و افزود: این کاروان‌سرا از جمله بناهای تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفت‌وگوهای انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدامات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد.

صفری گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیز اعلام آمادگی جهت مشارکت داشته است و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: کاروان سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

کد خبر 6090073

دیگر خبرها

  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است