Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@22:46:59 GMT

پیشنهاد بذرپاش برای جبران کسری بودجه در سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۷۶۸۰

پیشنهاد بذرپاش برای جبران کسری بودجه در سال آینده

به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«در جلسه (یکشنبه) با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کردم: کسری تراز عملیاتی بودجه سال آینده از امسال حدود ۳۵ درصد کمتر است و بهترین راهکار جبران کسری بودجه، فروش اموال دولت است.

دولت سال آینده به راحتی می‌تواند حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان دارایی بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از ساختمان‌ها و اموال دولت و سهام شرکتها قابل فروش است تا دولت از نگهداری این اموال رها و تمرکز روی فروش اوراق نیز کمتر شود. با فروش اموال مازاد دولت، می‌توان سقف درآمدهای مالیاتی که بیش از ۵۳۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده را کمتر و واقعی‌تر کرد.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها چند روز تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باقی مانده است، این بازی همچنان موضوعی فرعی در رسانه های آلمانی است. 

در واقع صحبت های زیادی در مورد آینده نیمکت تیم باواریایی وجود دارد و همه در مورد جانشین توخل حرف می زنند. پس از توافق با توخل برای قطع همکاری در پایان فصل، بایرن مدتی پیش با ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمن و رالف رانگنیک ارتباط برقرار کرد ولی همه آنها پیشنهاد را رد کردند. اکنون گفته می شود شاید بایرن در نهایت توخل را حفظ کند.

امروز و در نشست خبری بازی با اشتوتگارت از توخل در این رابطه سوال شد و او پاسخ جالبی داد: «برای فسخ قرارداد توافق شده و این یک واقعیت است. اما همانطور که می دانید، هر پیمانی را می توان به طور مشترک باطل کرد. برای مثال ما قراردادی داشتیم ولی چند ماه پیش حاضر شدیم آن را فسخ کنیم. اما خُب، همه چیز ممکن است.»

وقتی از توخل در مورد اینکه چرا همه نامزدها پیشنهاد مربیگری بایرن را رد کرده اند، سوال شد، او گفت: «شاید پیشنهاد باشگاه جذاب نبوده؟ فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. این شغل برای من به اندازه کافی جذاب بود. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. من در حال حاضر مربی هستم. کارهای جذابی پیش رو داریم، می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. من نگران آینده بایرن نیستم.

دیگر خبرها

  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها