Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان بیجار گفت: اگر دامدارن پلاک کوبی بیمه و حتی پروانه بهره‌برداری دام را داشته باشند می‌توانند بر اساس مدارک به راحتی در طرح دامدار کارت ثبت نام کرده و بر اساس تعداد دامی که دارند تسهیلات دریافت کنند. میثم مرادزاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص روند تخصیص دامدار کارت به دامداران شهرستان بیجار، گفت:برای هر رأس دام سبک ۳۰۰ هزار تومان و برای هر رأس دام سنگین ۷۰۰ هزار تومان تسهیلات به دامداران تعلق می‌گیرد بازپرداخت این تسهیلات نیز با سود ۱۱ درصد بوده که برای دام سبک ۶ ماهه و برای دام سنگین ۹ ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دامدارانی که برگه پلاک کوبی، بیمه یا پروانه بهره‌برداری دارند می‌توانند از طرح دامدار کارت استفاده کنند منظور از پلاک کوبی دام یعنی مشخص می‌شود هر دامدار در هر روستا چند رأس دام دارد و بر اساس تعداد دام به دامداران نهاده عرضه می‌شود.   روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان بیجار بیان کرد: دامدارانی که دام را پلاک کوبی کرده اند در طرح دامدار کارت ثبت‌نام می‌کنند و به اندازه تعداد رأس دامی که دارند نهاد به آنها تعلق می‌گیرد بنابراین بر اساس پلاک کوبی این تعداد سنجیده می‌شود.   مراد زاده عنوان کرد: پلاک کوبی و بیمه دام از قبل انجام شده است مثلا زمانی که به دامداران نهاد عرضه می‌شود از طریق پلاک کوبی و بیمه نهاد را تخصیص می دادند؛ بنابراین دامدارانی که از قبل دامشان دارای پلاک کوبی و بیمه است می‌توانند ثبت نام کنند سپس پرونده آن‌ها به بانک کشاورزی فرستاده می‌شود و در نهایت دامدار کارت به آن‌ها تعلق میگیرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: دامداران با در اختیار داشتن کپی شناسنامه یا کارت ملی، قبض آب، برق یا گاز و به همراه داشتن برگه پلاک کوبی، بیمه و یا پروانه بهره‌برداری به جهاد کشاورزی استان مراجعه کرده و ثبت نام را انجام می‌دهند در نهایت اطلاعات به بانک کشاورزی ارجاع داده می‌شود.   روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان بیجار اظهار کرد: دامدارانی که پلاک کوبی دام را انجام نداده اند باید اقدام به پلاک کوبی کنند به طوری که برای هر راس دام سه هزار تومان پرداخت کرده و پلاک کوبی می کنندو این در حالیست که دام اکثر دامداران دارای پلاک کوبیست.   مراد زاده بیان کرد: اگر دامداران پلاک کوبی بیمه و حتی پروانه بهره‌برداری دام را داشته باشند می‌توانند بر اساس مدارک به راحتی در طرح دامدار کارت ثبت نام کرده و بر اساس تعداد دامی که دارند تسهیلات دریافت کنند.

وی در خصوص مزایای طرح دامدار کارت گفت: نهاد‌هایی که قبلاً به دامداران عرضه می‌شد آزاد بود و دامداران در قبال پرداخت پول، نهاد دریافت می‌کرد، ولی در حال حاضر دولت پول نهاد‌ها را پرداخت می‌کند و دامداران ازدامدار کارت استفاده کرده سپس ۶ ماه بعد دامداران پول نهاد را پرداخت می‌کنند.   بیشتر بخوانید: اختصاص «دامدار کارت» با سود ۱۲ درصدی و کارمزد یک درصدی به دامداران  

انتهای پیام/

برچسب ها: اخباراقتصادی دامدارکارت دامداران عرضه نهاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دامدارکارت دامداران عرضه نهاده پروانه بهره برداری شهرستان بیجار پلاک کوبی تعداد دام رأس دام ثبت نام بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه

 محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران گفت: تسهیلات  بانکی  ۵ نوع تسهیلات است اول در بافت فرسوده از تمامی تسهیلات نهضت ملی بدون شرایط چهارگانه قابل پرداخت است.

وی افزود: در برنامه هفتم  بندی  آمده است که بر اساس آن تمامی حمایت‌ها، تسهیلات و تخفیف‌های نهضت ملی مسکن به بافت فرسوده تعلق می‌گیرد  و تا سقف ۵ واحد از تسهیلات نهضت ملی مسکن می‌توانند استفاده کنند.

وی افزود: مبلغ ۱۸۵ میلیون تومان  وام صفر درصد است که کم است و باید افزایش پیدا کند و همچنین تسهیلات اسکان موقت است که ۱۲۰ میلیون تومان در تهران و در ۹۰ میلیون تومان هم در سایر شهرها پرداخت می شود. 

معاون وزیر راه و شهرسازی  اظهار کرد: همچنین تسهیلات مقاوم سازی و مرمت بافت‌های تاریخی وجود دارد که همان تسهیلات نهضت ملی مسکن است که ۸۰ درصد وام ساخت را در برمی‌گیرد.

وی افزود: همچنین یک وام ودیعه در بافت‌های تاریخی را هم داریم که ساکنان این بافت‌ها می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند‌.

وی در خصوص سوال دیگر  باشگاه خبرنگاران در خصوص صددر مدت زمان پروانه های ساختمانی گفت: طبق برنامه هفتم حداکثر مدت صدور ظرف سه ماه پرداخت شود و اگر صادر نشود در حال برنامه ریزی هستیم که از طریق درگاه ملی مجوز‌ها صادر شود‌.

او گفت: مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی در تهران ۶ ماه است و میانگین کشوری ۸ است  در برخی از شهرها از ۲هفته ای صادر می‌شود و حتی در اصفهان به صورت الکترونیکی پروانه های ساختمانی صادر می‌شود.

وی افزود: یک میلیون و ۵۰ هزار  واحد مسکونی را از سال ۸۴ تا کنون  نوسازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی