Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل دلپاک روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تزریق ۲ دز واکسن کرونا و انجام تست pcr پیش از پرواز و تعداد محدود کاروان های زیارتی از جمله دستورالعمل های بهداشتی اعزام زائران به عتبات عالیات است.

وی افزود: تاکنون ۲ کاروان زائران عتبات عالیات استان سمنان اعزام شدند و تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ نیز سهمیه اعزام متقاضیان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلپاک ادامه داد: محدویت جدیدی با توجه به شیوع سویه اومیکرون برای زائران استان سمنان اعلام نشده و کاروان زیارتی با تعداد محدود و کاهش ظرفیت اتوبوس ها به صورت هوایی اعزام می شوند.

وی با اشاره کاهش تقاضا برای سفر به عتبات عالیات به دلیل شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: فرصت ثبت نام برای سفر هوایی به سوریه نیز فراهم است و با توجه به مدت زمان سفر، هزینه تغییر می کند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان یادآورشد: تاکنون ثبت نامی برای سفر به سوریه انجام نشده و سفرها به صورت سه و پنج روزه به ترتیب با هزینه ۸۸ میلیون ریال و ۹۸ میلیون ریال انجام می شود.

۲۲ دفتر زیارتی در استان سمنان مشغول به فعالیت هستند./

برچسب‌ها اومیکرون سمنان سازمان حج و زیارت بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون سمنان سازمان حج و زیارت اومیکرون سمنان سازمان حج و زیارت بهداشت و سلامت عتبات عالیات استان سمنان برای سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی