Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد - محمدرضا قلی پور گفت : دولت برای حمایت از عشایر توزیع نهاده‌های دامی یارانه دار را در دستور کار دارد، اما میزان آن ناچیز بوده و پاسخگوی نیاز دامداران نیست.

بیشتر بخوانید 

سه هزار و ۶۲۶ هکتار از اراضی شیب‌دار خراسان شمالی به باغ تبدیل شد

 در ۹ ماهه امسال ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن نهاده دامی با قیمت یارانه‌ای در اختیار عشایر استان قرار گرفته است که شامل جو و کنسانتره است، اما این میزان کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اکنون ماهانه ۲ هزار تن کنسانتره در اختیار دامداران عشایر قرار می‌گیرد، اما دامداران خواستار حمایت بیشتر برای تامین خوراک مورد نیاز دام هستند.

او می گوید: اکنون بخشی از نهاده‌های مورد نیاز دامداران عشایر استان با قیمت یارانه‌ای در اختیار قرار می‌گیرد و مابقی با قیمت آزاد تامین می‌شود که این امر هزینه تمام شده تولید در عشایر را افزایش داده است.

به علت خشکسالی، کاهش شدید تولید علوفه در مراتع، میزان تقاضا برای نهاده‌های دامی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل تا ۲ برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خشکسالی جهاد کشاورزی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد