Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@20:06:57 GMT

آهنگریان: به دنبال دومین طلای آسیایی هستم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۸۱۳۲

آهنگریان: به دنبال دومین طلای آسیایی هستم

ملی‌ پوش ووشوی ایران گفت: خیلی دوست دارم دومین طلای بازی‌های آسیایی خودم را در خاک چین کسب کنم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عرفان آهنگریان درباره پیگیری اردوهای تیم ملی ووشو برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲۲ هانگژو توضیح داد: خدا راشکر که بعد از دو سال تعطیلی ووشو بخاطر کرونا الان دوباره برای بازی‌های آسیایی اردو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقاتی چون کشورهای اسلامی و المپیک دانشجویان جهان نیز پیش رو هستند که پیش از بازی‌های آسیایی برگزار خواهند شد و آن‌ مسابقات را هم مد نظر داریم.

 

او ادامه داد: به احتمال زیاد قبل از عید دو اردوی دیگر هم خواهیم داشت و به میزبانی فدراسیون اردوهای خود را پیگیری خواهیم کرد. از الآن تمرینات زیر نظر کادرفنی انجام می‌شود و خدا را شکر همه چیز خوب است. فعلا با همین شرایط پیش می‌رویم تا بعد از فشار تمرینات بیشتر شود.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ جاکارتا، درباره نفرات جدید حاضر در اردو نیز گفت: نیروهای جوان‌تر و کم تجربه‌تری از طریق مسابقات قهرمانی کشور انتخاب و به اردوها اضافه شده‌اند که از انگیزه بالایی نیز برخوردار هستند. نیاز دارند خودشان را اثبات کنند تا فدراسیون در سال‌های آینده از آن‌ها به عنوان جایگزینانی برای نفراتی چون ما استفاده کند. نیاز است که بیشتر تلاش کنند و امیدوارم به موفقیت‌های بزرگی برسند.

 

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا کشورهای دیگری هم اردوهای خود را برای بازی‌های آسیایی آغاز کرده‌اند؟ توضیح داد: شخصا اطلاع خاصی ندارم، اما معمولا کشورها اردوهای خود را شش تا هفت ماه مانده به مسابقات شروع می‌کنند که ما سنت شکنی کرده و این دوره زودتر از قبل تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

 

آهنگریان درباره نبود حسین اوجاقی در کنار تیم به عنوان سرمربی نیز گفت: استاد حسین اوجاقی بزرگ ما هستند و از نظر فنی سرآمد هستند که امسال به دلیل مشغله نتوانستند با تیم باشند، اما بنده با استاد دهقان ارتباط خوبی دارم و استاد امیر اوجاقی هم به کادر مربیگری اضافه شده‌اند که شرایط مناسبی را فراهم کرده‌اند. با توجه به اینکه چند سالی اردوی تیم جوانان با بزرگسالان بود دورادور استاد امیر اوجاقی را هم می‌شناختیم و مشکلی نیست.

 

ملی‌پوش ساندای ایران، درباره شرایط قرنطینه و پروتکل‌های بهداشتی در اردو نیز گفت: در فدراسیون قرنطینه هستیم و کسی حق خارج شدن از آکادمی را ندارد. افراد دیگر هم نمی‌توانند از بیرون وارد تمرینات شوند. قبل و بعد از تمرین ضد عفونی صورت می‌گیرد وخدا را شکر تا الان تیم مشکل خاصی نداشته است.

 

او در پایان صحبت‌های خود نیز اظهار کرد: ان‌شا،الله مردم عزیزمان دعا کنند تا امسال هم بتوانیم مثل بازِ‌های آسیایی ۲۰۱۸ نتیجه خوبی رقم بزنیم. من هم به شخصه خیلی دوست دارم دومین طلای بازی‌های آسیایی خودم را در خاک کشور چین و با شکست دادن حریفان چینی کسب کنم.

ووشو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ووشو بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الوحده است. زردپوشان ریاض که 12 امتیاز از الهلال کمتر دارند، شانسی برای تصاحب جام قهرمانی ندارند.

در واقع النصر که از ابتدا رونالدو را به میدان فرستاده، تلاش می کند تا حد امکان، قهرمانی الهلال در رقابت های امسال را به تعویق بیندازد چرا که آبی پوشان فاصله بسیار زیادی با رقیب دیرینه و همشهری خود دارند.

برای بازی امشب، النصر از حضور رونالدو در ترکیب اصلی بهره می برد. شب گذشته الکساندر میتروویچ موفق شد یک گل برای الهلال به ثمر برساند و شمار گل هایش به عدد 23 رسید و کریستیانو که با 29 گل در صدر قرار دارد، در پی افزایش این فاصله است.

در درون دروازه النصر، داوید اوسپینا حضور دارد. سنگربان کلمبیایی نتوانست انتظارات را برآورده کند و به احتمال فراوان در پایان فصل نیز از این تیم جدا خواهد شد.

در مرکز خط دفاعی النصر، آیمریک لاپورت حضور دارد که علی لاجامی نیز او را در این مأموریت مهم همراهی می کند. سلطان الغنام به عنوان مدافع راست و الکس تلس نیز در پست دفاع چپ برای تیم لوئیس کاسترو بازی می کنند.

در خط میانی نیز مارسلو بروزوویچ به همراه اوتاویو مونتیرو حضور دارند. دو بازیکن خارجی النصر که مغز متفکر تیم محسوب شده و وظیفه خلاقیت در مرکز میدان و توپ رسانی به مهاجمان را برعهده دارند. در کنار آنها نیز عبدالله الخیبری بازی می کند.

سه عنصر تهاجمی تیم را نیز أیمن یحیی به عنوان وینگر راست، سادیو مانه در پست وینگر چپ و کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک تشکیل داده اند.

دیگر خبرها

  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا