Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرگس عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شرایط زیستی برای معلولان و سالمندان به گونه‌ای باید باشد که از حقوق شهروندی برابر همچون دیگر شهروندان برخوردار شوند، اظهار کرد: در استان ۱۳ درصد جمعیت معلول و سالمند هستند.

وی با اشاره به اینکه باید تدابیری مناسب برای فراهم کردن شرایط زندگی ویژه معلولان و سالمندان اندیشیده شود، عنوان کرد: شهرداری‌ها موظف هستند ۱۰ درصد از درآمدهای خود را صرف مناسب سازی فضای شهری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت مناسب سازی منازل در حال ساخت، تصریح کرد: حمل و نقل شهری به ویژه اتوبوس‌ها باید به سیستم‌های هشدار دهنده خاص همچون چراغ‌های آلارم برای ناشنوایان، سیستم‌های بالابر و تسهیلاتی برای افراد معلول مجهز شوند.

نبود اعتبار عامل کندی عملیات مناسب سازی شهر

عسگری با اشاره به مشکلات عدم مناسب سازی در ساختمان‌های عمومی قدیمی همچون برخی مراکز درمانی و ادارات دولتی، گفت: شهر «فرخشهر» به عنوان شهر بدون مانع در استان انتخاب شده است که شهرداری این شهر باید طی سه سال مناسب سازی شهری را انجام دهد.

وی با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۲ باید عملیات مناسب سازی در شهر «فرخشهر» تکمیل شود، ادامه داد: اقداماتی که در دیگر شهرها انجام می‌شود سلیقه‌ای است.

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری به اعتبارات محدود مناسب سازی شهری اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها در استان پشتوانه مالی ندارند که این مسئله موجب کندی عملیات مناسب سازی شده است.

عسگری مطرح کرد: ۳۰ درصد از معابر استان ویژه معلولان و سالمندان مناسب سازی شده است.

کد خبر 5396103

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق شهروندی معلولان سالمندی بهزیستی چهارمحال و بختیاری مناسب سازی معابر ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی شهید گمنام خسارات سیلاب ایام فاطمیه تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا تشییع شهدا گرگان مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان