Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز به تدریج سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و سبب بارش برف و باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت می‌شود.

به گزارش برنا؛ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی امروز به تدریج سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام سبب بارش برف و باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه‌شنبه این وضعیت در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور شده و شمال غرب، غرب، ارتفاعات جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

جمعه سامانه بارشی ضمن تقویت به جنوب غرب، جنوب و شرق سواحل دریای خزر نیز کشیده می‌شود.

طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل افزایش دما رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش برف رعد و برق وزش باد آذربایجان غربی سواحل دریای خزر دریای خزر هواشناسی سامانه بارشی وضعیت هوا سامانه بارشی شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی مناطق کرمان و جنوب یزد ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود گفت: هشدار سطح زرد هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی غربی کشور صادر شده است.

وی افزود  : از امشب تا اواسط هفته روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

ضیائیان با بیان اینکه در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد گفت:روز دوشنبه  در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

وی افزود: از اواسط هفته روز سه شنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش‌ها رخ خواهد داد.

ضیائیان با بیان اینکه چهارشنبه سامانه بارشی ضمن فعالیت در نوار غربی کشور، بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان