Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، سایت معتبر فوتسال پلنت که هر ساله برترین‌های فوتسال جهان را اعلام می‌کند، نامزدهای برترین بازیکنان فوتسال زنان در جهان در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد که نام سهیلا ملمولی از باشگاه پالایش نفت آبادان از ایران نیز در این فهرست دیده می‌شود. ملمولی در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال زنان ایران، به عنوان کاپیتان تیم پالایش نفت آبادان عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز خوب پیش برود قهرمانیم | فرشته کریمی به تیم ملی اضافه خواهد شد

لیست نامزدهای اعلام شده در بخش‌های مختلف بهترین‌های فوتسال جهان در سال ۲۰۲۱ به شرح زیر است:

بهترین تیم ملی:

تیم ملی ایران، آرژانتین، بوسنی و هرزرگوین، قزاقستان، مراکش، پرتغال، اسلواکی، ازبکستان و ونزوئلا

بهترین سرمربی:

محمد ناظم‌الشریعه (ایران)، باخدیر اخمدوف(ازبکستان)، ماریان برکی(اسلواکی)، برونو گارسیا(اسپانیا)، هیچام گیوگ(مراکش)، فردی میگل گونزالز (ونزوئلا)، خورخه براز (پرتغال)، کاکا(قزاقستان)، ایوو کرزو(بوسنی و هرزگوین)، رائول لوچیکس(آرژانتین)

بهترین سرمربی بانوان:

نرگس علوانی (پالایش نفت آبادان)، الکساندر چرکاسوف(نورمنوچکا روسیه)، کریستیانه د سوزا(داسارا برزیل)، گونزالو سانتانگلو(پسکارا ایتالیا)، خولیو دلگادو(دپورتیوو بورلا اسپانیا)، نری(قالکونارا)، پدرو هنریکس(بنفیکا پرتغال)، سوخوملینوف(تسلا اوکراین)

بهترین باشگاه (بانوان):

بنفیکا پرتغال، بورلا اسپانیا، فالکونارا ایتالیا، لیائوس دا سارا برزیل، نورمنوچکا روسیه، پسکارا ایتالیا)، سن لورنزو آرژانتین، تابائو دا سارا برزیل، تسلا اوکراین

بهترین دروازه‌بان جهان (مردان):

دکو(برزیل)، دیداک(اسپانیا)، فدریکو پرز(اسپانیا)، گایتا(برزیل)، هیگوایتا(برزیل-قزاقستان)، نیکولاس سارمینتو(آرژانتین)، دیمیتری پوتیلوف(روسیه)، علیرضا صمیمی(ایران)، هو وان (ویتنام)، ویلیان دورن(برزیل)

بهترین دروازه‌بان جهان(بانوان):

آنا کارولینا(برزیل-ایتالیا)، آنا کاتارینا(پرتغال)، بیانکا مورائس(برزیل)، جوزی(برزیل)، میسی(برزیل)، ویکتوریا ساگایداچنا(اوکراین)، سیلویا اوتون(اسپانیا)، ماریا سرنینا(روسیه)، فرزانه توسلی(ایران)

بهترین داور:

نورالدین بوکائف(قرقیزستان)، کوردرو گایاردو(اسپانیا)، محمدحسن احمد یوسف(مصر)، ماتینز فلوری(اسپانیا)، گلاره ناظمی(ایران)، والریا پالما(شیلی)، شیارا پرونا(ایتالیا)، ماریا پینتو(آرژانتین)، آنتونی ریلی(نیوزلند)، آیرینا ولیکانوا(روسیه)

کد خبر 649016 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی خبر ویژه ورزش زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتسال و فوتبال ساحلی خبر ویژه ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، ۲۱ اردیبهشت انتخابات مرحله دوم مجلس دوازدهم برگزار می‌شود. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که نتیجه انتخابات می‌تواند فراکسیون اکثریت مجلس را مشخص کند، چون تاکنون هیچ مجموعه سیاسی نتوانسته است اکثریت کرسی‌ها را از آن خود کند و گزینه مطلوب خود را به کرسی ریاست بنشاند.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز درباره اهمیت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۹ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس آینده در دور دوم انتخابات تعیین تکلیف می‌شوند. از آن ۴۹ کرسی، ۱۶ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

وی افزود: کسانی که به دور دوم انتخابات مجلس راه یافتند از اقبال نسبی مردم برخوردار هستند، از این رو پیش بینی می‌شود ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد یک رقابت مثبت و خوب باشیم. حالا مردم می‌توانند از بین مقبول‌ترین ها، بهترین‌ها را انتخاب و راهی مجلس کنند. انشاءالله همچون دور نخست شاهد حضور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و پاسخ قاطعانه ایران به رژیم صهیونیستی یادآور شد: ما یک نظم نوین جهانی را ایجاد کردیم، از این رو امیدواریم مجلس دوازدهم از این قدرت آفرینی‌ها استفاده و با تمام توان و قوتش شروع به کار کند و اصل را بر وفاق ملی و یکپارچگی سیاسی بگذارد تا انشاءالله برای خدمتگزاری بهتر و قوی‌تر از همان ابتدا گام‌های اساسی بردارد.

وی با اشاره به لزوم توجه مجلس دوازدهم به اولویت‌های مورد نیاز جامعه ادامه داد: امیدواریم مجلس آینده طرح‌ها و لوایحی را به تصویب برساند که قدرت کشور افزون شود.

این فعال سیاسی درباره پیروزی از پیش معلوم لیست اُمنا در تهران اظهار کرد: ۴ فهرست اصلی شانا، اُمنا، صبح امید و جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس با هم در تهران رقابت خواهند کرد. از ۳۲ نامزد حاضر در میدان، ۱۳ نفر از فهرست شانا، ۱۱ نامزد مشترک از امنا و صبح امید و ۷ نفر هم اختصاصی آن‌ها هستند؛ به نظر می‌رسد ترکیبی از نامزد‌های آن‌ها انتخاب و به مجلس راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند