Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت امور بیماریها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان از برنامه های آموزشی در جهت ارتقاءکیفیت خدمات بالینی نوزادان بیمارستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، دکتر بهتا صدیق با اشاره به اینکه ارتقاء خدمات بالینی نوزدان در بیمارستان های استان هم باعث ارتقاء سلامت نوزادان و هم کاهش میزان مرگ و میر آنها می شود اعلام کرد: رسیدن به این هدف نیازمند بالا بردن دانش و مهارت پرسنل با برگزاری کارگاه و کلاس های آموزشی توسط مدرسین مجرب و با سابقه، و همچنین پایش عملکردی مراکز درمانی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیق اظهار داشت: بدین منظور واحد نوزادان معاونت درمان، کارگاه اموزشی با عنوان کمک به تنفس نوزاد در یک ساعت اول تولد(HBB، Helping Babies Breath) به صورت حضوری و عملی، جهت متخصصین زنان بیمارستان های منتخب استان برگزار نمود.

وی در ادامه افزود: این کارگاه توسط دکتر ابوالحسن دیوبند فوق تخصص نوزدان و مربی کشوری و با حضور فردوس شاکری کارشناس نوزادان معاونت درمان برگزار گردید. بعد از اتمام کارگاه طبق سناریور مربوطه آزمون عملی برگزار شد و مقرر گردید این دوره جهت ماماهای بلوک زایمان و اتاق عمل توسط متخصصین زنان هر بیمارستان به صورت مجزا برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بیمارستان سلامت مرگ کلاس های آموزشی مراکز درمانی نوزاد زنان درمان زایمان زنان بیمارستان برنامه های آموزشی بیمارستان درمان زنان مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود