Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - فرماندار خاش در حاشیه نشست آرد و نان خاش گفت: با اصناف و نانوایی‌های متخلف تهدیدکننده سلامت که با رعایت نکردن کیفیت و ساعت پخت و تعطیلی‌های خودسرانه اسباب نارضایتی شهروندان را به وجود می‌آورند برخورد جدی شده و برای اصناف و خبازی‌های قانونمند برنامه‌های تشویقی و حمایتی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحب گل صالحی  گفت: نانوایی‌های خاش زیر ذره بین کارگروه آرد، نان و گندم قرار داشته و تقویت نظارت‌های محیطی بازدارنده از سطح خبازی‌ها، برخورد جدی با متخلفان و تهدید کنندگان سلامت مردم و انعکاس و اطلاع رسانی سریع و به موقع بازخورد‌ها به شهروندان با جدیت دنبال شود.

فرماندار خاش با تقدیر از اهتمام مجموعه عوامل متأثر در حوزه آرد و نان شهرستان، بر تشدید بازرسی از واحد‌های خبازی در خصوص کیفیت، کمیت نان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد.

وی گفت: نان قوت غالب مردم است و توجه به سلامت آن اهمیت خاصی دارد به همین منظور در راستای صیانت از حقوق مردم برنامه ریزی عملیاتی در زمینه سلامت و ارتقای کیفی نان با مشارکت همه دستگاه‌های متولی از مزرعه تا سفره انجام و ضمن اجرایی کردن آن نسبت به ارائه گزارش و اطلاع رسانی نتایج به شهروندان اقدام شود.

صالحی گفت: درصدد هستیم تا حد امکان وضعیت کیفی نان را از نظر شاخص‌های سلامت، ظاهری و شاخص‌های تغذیه‌ای و عرضه به موقع را ارتقا دهیم که در این راه وظایف دستگاه‌ها کاملا تعریف شده است.

وی گفت: خدمت شایسته به مردم، تسهیل امور و عدالت در دسترسی شهروندان به خدمات وظیفه مدیران است.

فرماندار خاش با تأکید بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها گفت: به منظور رصد کیفیت و بهداشت نانوایی‌ها و احقاق حقوق مردم، نظارت مستمر کارشناسان بهداشتی و تقویت گشت‌های مشترک به صورت بازدارنده و تأثیرگذار در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: ارتقای کیفیت نان، قانونمندی در ساعت پخت و توزیع مطلوب، رعایت نظافت محیط کار، رعایت بهداشت فردی و وسایل و ابزار پخت نان، لباس کار مناسب در نانوایی‌ها امری ضروری است.

صالحی گفت: اهتمام جدی در تامین و توزیع عادلانه سهمیه آرد و نظارت، شناسایی، معرفی و برخورد با برخی افراد سودجو و متخلف در خروج غیرقانونی بخشی از آرد سهمیه‌ای و مدیریت و ساماندهی مکتوب خیازی‌های توزیع کننده نان برای برخی ادارات و ارگان‌های دولتی و تعیین میزان نان درنظر گرفته شده در کنار بازآموزی مجدد ضوابط و استاندارد‌های مرتبط با آرد و نان اعم ارتقای کیفی و کمی، مسائلی تغذیه‌ای و بهداشتی مورد توجه است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری خاش خبازی و نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلف استان بوشهر در دست اجراست که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان این طرح‌ها اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری تولید شوند.

 وی افزود: در همین راستا برای بهبود وضعیت آب مردم در جنوب استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان در نخل تقی، عملیات بهسازی و مهندسی دوباره ایستگاه تقویت فشار مرکزی شهر و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی نخل تقی اجرا شد.

وی اظهار کرد: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود آب مردم، هم‌استانی‌ها نیز باید نسبت‌به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه‌جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

عالی گفت: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با توجه به تامین بیشتر آب مصرفی مردم از خارج استان، هم‌استانی‌ها باید بیش‌از پیش نسبت‌به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی