Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس و رم یک بازی ماندگار به نمایش گذاشتند.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/10/20؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

سند تخلف نایب رییس فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال که این روزها تمام انرژی اش را صرف خروج از فاجعه حذف استقلال و پرسپولیس کرده و داریوش مصطفوی را در آستانه 80 سالگی به میدان فرستاده تا جواب منتقدین را بدهد، دیروز با یک نامه جدید و دردسری تازه مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه ای که نشان می دهد فدراسیون مدعی دانش بنیانی با مشکلات فراوانی مواجه است.

به گزارش طرفداری، شرکت توسعه بازرگانی برنا روز گذشته با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال از شهاب عزیزی خادم خواست هزینه سفر خودش و همراهانش (غلامرضا علیخانی و موسوی) به آلمان که به وسیله حمیدرضا مهرعلی از حساب شرکت دی اچ اف پرداخت شده بود را بپردازد!

آاس رم 3-4 یوونتوس؛ تا پایان؛ این شعار یووه را به خاطر بسپارید!

امشب حتی چهره‌های نه چندان محبوب یوونتوسی‌ها نیز رستگار شدند؛ وویچک شزنی پنالتی گرفت و ماتیا دی شیلیو گل برد تیمش را زد.

در یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین مسابقات فصول اخیر سری آ، یوونتوس در حالی که 3-1 در المپیکو از آاس رم عقب افتاده بود، به خودش آمد و یک کامبک دیدنی زد. این پایان کار نبود؛ پس از خطای هند و اخراج ماتیاس دلیخت با دریافت کارت زرد دوم، لورنتزو مقابل چشمان فرانچسکو توتی این فرصت را داشت تا بازهم بدرخشد و بازی را مساوی کند اما وویچک شزنی مثل همیشه، زهرش را به تیم سابقش ریخت و با مهار پنالتی پلگرینی، برد یوونتوس را تضمین کرد. یووه با این برد، همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار است اما جالوروسی با این باخت خانگی، امیدش از همیشه برای رسیدن به لیگ قهرمانان کم‌رنگ تر شده است.

ونتزیا 0-3 میلان؛ ونیز زیبا تسلیم تئو هرناندز و یارانش

میلان از حضور سیمون کیائر، رومانیولی، کسیه، کالابریا، بن ناصر و توموری بهره نمی برد اما با این حال پیولی با داشته هایش، هیچ فرصتی به رقبا نمی دهد تا روسونری را غافلگیر کنند. گرچه اینتر رسما دو بازی در پیش دارد که نتیجه اش مشخص نیست اما شاید حتی برای یک روز هم که شده، میلان دوباره صدرنشین سری آ است.

اینتر 2-1 لاتزیو؛ اینزاگی با انتقام به صدر رسید

از هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا، امشب از ساعت 23:15 اینتر در جوزپه مه آتزا میزبان لاتزیو بود. اینتر در مجموع تیم برتر زمین بود و موقعیت های بهتری نسبت به حریف خود خلق کرد. گل زیبای دقیقه 30 الساندرو باستونی، خیلی زود در دقیقه 35 توسط چیرو ایموبیله پاسخ داده شد اما اینتر در دقیقه 67 توانست با گلزنی دیگر مدافع خود، برتری ارزشمندی را در خانه کسب کند و به صدر جدول برود. 

ناتینگهام فارست 1-0 آرسنال؛ دوباره دور سوم، دوباره ورزشگاه ناتینگهام و دوباره حذف

به گزارش طرفداری، دو تیم آرسنال و ناتینگهام فارست در در سوم جام حذفی انگلیس به مصاف هم رفتند؛ آرسنال که لقب پر افتخارترین تیم این جام را یدک می کشد، در نیمه اول علیرغم در اختیار داشتن توپ، نتوانست موقعیت خاصی را روی دروازه حریف ایجاد کند و در مقابل هم ناتینگهام فارست نیز که به ضد حمله ها چشم دوخته بود، توان رد شدن از مدافعان آرسنال در این موقعیت ها را نداشت؛ شاید مهم ترین اتفاق نیمه اول این دیدار، تعویض نونو تاوارس، مدافع چپ آرسنال، با کیران تیرنی بود که ناراحتی مدافع پرتغالی را نیز در پی داشت.

در نیمه دوم، علیرغم در اختیار داشتن توپ توسط شاگردان آرتتا، موقعیت های خوب بازی مربوط به تیم میزبان بود و این تیم، با استفاده از یکی از این موقعیت ها توانست به گل برتری در بازی دست پیدا کند و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. فارست در مرحله چهارم، میزبان لسترسیتی خواهد بود.

ویارئال 2-2 اتلتیکو مادرید؛ تکرار نتیجه بازی رفت و شادی رقبا

لیون 1-1 پاریسن ژرمن؛ بی‌انگیزه و بی‌حوصله مثل تیم پوچتینو

ناپولی 1-0 سمپدوریا؛ سه امتیاز ارزشمند در غیاب 9 بازیکن

اودینزه 2-6 آتالانتا؛ همان نمایشی که از شاگردان گاسپرینی انتظار می رفت

سویا 1-0 ختافه؛ ادامه روند پیروزی های اقتصادی سویا در لالیگا

لیورپول 4-1 شروزبری؛ برد بی دردسر در شب بازگشت کلوپ

 

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها شوخی جدید با چماق فیفا! | فدراسیون تعطیل هم شود، ما به جام جهانی می رویم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس بوقچی نفت‌ مسجد سلیمان: به خاطر دل هواداران بازیکنان را کتک زدیم! / فیلم ونتزیا هشتادمین قربانی زلاتان ابراهیموویچ برونو فرناندز در مورد شایعات انتقال به بارسلونا: این کار خبرنگاران زردنویس است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال