Web Analytics Made Easy - Statcounter

«تکه‌هایی از یک کل منسجم»، «از قیطریه تا اورنج کانتی» و «برخورد در زمانه برخورد» از جمله عناوین پرفروش‌ترین‌های پاتوق کتابخوان‌ها در پاییز ۱۴۰۰ است.

 

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- شادی رضایی: کتاب «تکه‌هایی از یک کل منسجم» عنوان پرفروش کتاب‌های پاییزی را می‌توان چکیده‌ای از کتاب‌های هنر خوب زندگی کردن، هنر شفاف اندیشیدن، شفای زندگی و پروژه شادی در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب اساسا غیر داستانی است، اما ردپای قصه‌ها و داستان‌هایی را که نویسنده از تجربه بیمارانش گرفته است، می‌توان در آن دید. این کتاب در نه فصل و حول محور خودشناسی و نگاه به درون نوشته شده است که هر کدام به بخش‌های کوتاه یک تا سه صفحه‌ای تقسیم شده‌اند.


پرفروش‌های پاییزی
قدم زدن در خیابان کیپ تا کیپ پر از کتابفروشی انقلاب و رنگ و لعاب ویترین‌ها و قفسه‌های وسوسه برانگیزشان برای هرکسی چه کتابخوان و چه غیر از آن شورانگیز است. مشتری‌های اتوکشیده و فرهیخته کتافروشی‌ها که استخوان در گلو صحبت می‌کنند و مثل آدم‌های کوچه بازار‌ی عمده فروش، سر چندتا تک تومانی ناقابل بی ارزش چانه نمی‌زنند. اما قصه این است که در کنار تمام ماوقع‌هایشان، آمار و ارقام فروش و پرفروش‌هایشان را باید از دل سلام احوالپرسی‌های صمیمانه با فروشندگانشان جویا شد.
بیش‌تر فروخته‌هایش که به تعبیر ادبی‌تر همان پرفروش‌های فصل است خود شرح مفصلی است که در ادامه آمده است:


«تکه‌هایی از یک کل منسجم» از پونه مقیمی، «برخورد در زمانه برخورد» از ابراهیم گلستان، «سه استاد» از جعفر مدرس صادقی و «از قیطریه تا اورنج کانتی» از حمیدرضا صدر کتاب‌های پرفروش غالب کتابفروشی‌ها است اما در کنار کتابفروشی‌ها برخی از نشرهای موجود هم پرفروش‌های خود در فصل گذشته را اعلام کردند.

عناوین «خودآموز دیکتاتور» از رندال وود، کارمینه دولوکا، «شوروی ضد شوروی» از ولادیمیر واینوویچ، «انقلاب‌های ۱۹۸۹» از ویکتور شبشتین، «صدام» از کان کاگلین، «اسلام گرایی» از ارنست نولته، «لیبرالیسم» از لودویگ فون میزِس، «بایگانی ادبی پلیس مخفی» از ویتالی شنتالینسکی و «حرمسرای قذافی» از آنیک کوژان پرفروش‌های پاییز نشر ثالث است.

پرفروش‌ترین کتاب‌های پاییز نشر چشمه «هفتاد و پنج سال اول به روایت بهمن فرمان آرا» از محسن آزرم و «تجزیه و تحلیل موسیقی برای جوانان» از مصطفی کمال پورتراب، است.

کتاب‌های «پاییز آمد» از گلستان جعفریان، «عصر‌های کریستال» از کیانوش گلزار راغب، «حوض خون» از فاطمه سادات میرعالی، «ارتداد» از وحید یامین پور، «تنها گریه کن» از اشرف سادات منتظری، «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت حاج قاسم و «صبح شام» از محمد حسن مصحفی پرفروش‌ترین‌های پاییز کتابفروشی سوره مهر است.

«تکه‌هایی از یک کل منسجم» از پونه مقیمی، «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت حاج قاسم، «کهکشان نیستی» از محمدهادی اصفهانی، «ارتداد» از وحید یامین پور، «باشگاه پنج صبحی‌ها» از رابین شارما، «ایکیگای» از هکتور گارسیا و «یادت باشد» از محمد رسول ملاحسنی عناوین پرفروش‌ترین کتاب‌های پاییز کتابفروشی اسم است.

«تکه‌هایی از یک کل منسجم» از پونه مقیمی، «ایکیگای» از هکتور گارسیا، «فلسفه تنهایی» از لارس اسوندسن، «هنر شفاف اندیشیدن» از رولف دوبلی، «استنطاق» از فئودور داستایوفسکی، «مغازه خودکشی» از ژان تولی و «باشگاه پنج صبحی‌ها» از رابین شارما عنوان پرفروش‌ترین‌های پاییز کتابفروشی دیدآور انقلاب است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کتاب پرفروش ترین کتاب پرفروش ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد

به گزارش قدس آنلاین،‌ وزارت دفاع روسیه در پیام‌رسان تلگرام نوشت که پنج پهپاد را بر فراز منطقه بلگورود که هم مرز اوکراین است و دیگری را بر فراز شبه جزیره کریمه سرنگون کرده است.

این وزارتخانه جزئیاتی درباره خسارات احتمالی ناشی از این حمله بیان نکرد.

 رئیس جمهوری روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان