Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تا زمان تشکیل کمیته انضباطی از همراهی تیمش در دیدارهای لیگ برتر محروم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» دیروز (یکشنبه 19 دی‌ ماه) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های شهرداری گنبد و فولاد مبارکه سپاهان این هفته در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود سپاهان صدرنشین به پایان رسید، اما مسابقه دو تیم با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر این دیدار، مجتبی میرزاجان‌پور بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را تا تشکیل نشست کمیته انضباطی از همراهی این تیم محروم کرد.

مربی تیم والیبال شهرداری ورامین محروم شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی