Web Analytics Made Easy - Statcounter

سون هیونگ مین به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در انتخابی جام جهانی همراهی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از استار، تاتنهام هاتسپر اعلام کرد که سون هیونگ مین کل ژانویه را به دلیل مصدومیت عضلانی از دست خواهد داد و احتمالاً کاپیتان کره نمی‌تواند دو دیدار بعدی این کشور در انتخابی جام جهانی را در ترکیب تیمش قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
باشگاه تاتنهام اعلام کرد که سون پس از بازی مقابل چلسی در پای خود احساس درد کرد. آنتونیو کونته، سرمربی تیم گفت: ما برای سون کمی ناامید هستیم، زیرا پس از بازی مقابل چلسی، روز بعد، او کمی در پای خود احساس درد کرد. او یک اسکن انجام داد و احتمالاً چند هفته را از دست خواهد داد.

جدایی سون ضربه‌ای بزرگ به تاتنهام و کره است. اسپرز بدون مهاجم در برد ۳-۱ خود در جام حذفی مقابل باشگاه دسته سومی مورکامب در روز یکشنبه عملکرد خوبی نداشت و در دقایق پایانی توانست به بازی برگردد.
 
هم‌چنین انتظار می‌رود که سون برای دو بازی مقدماتی جام جهانی از تیم ملی دور باشد. کره هم اکنون در گروه A در مرحله سوم مقدماتی آسیایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ایران، امارات، لبنان، عراق و سوریه رقابت می‌کند.
 
کره با ۶ بازی در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد و پس از ایران با ۱۶ امتیاز و با فاصله زیادی از امارات ۶ امتیازی شانس خوبی برای صعود به جام جهانی دارد.  دو تیم برتر هر گروه به جام جهانی صعود می‌کنند و تیم سوم به مرحله پلی آف  صعود می‌کند.
 
کره در دیدار بعدی به مصاف لبنان خواهد رفت و پس از آن  با سوریه روبه‌رو خواهد شد. کره در بازی رفت مقابل لبنان ۱-۰ و مقابل سوریه ۲-۱ پیروز شد.

علاوه بر سون، هوانگ هی چان از ولورهمپتون واندررز نیز به دلیل مصدومیت غایب است تا شرایط برای تیم ملی کره برای این دو دیدار سخت باشد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین حمید لبخنده بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس سون هیونگ مین کره جنوبی مقدماتی جام جهانی مذاکرات وین حمید لبخنده بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست

به گزارش "ورزش سه"،‌ تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته‌اند و نیمه دوم این بازی با نتیجه 1-0 به سود سیتی دنبال می‌شود.

سیتی نیمه اول این بازی را به سختی با برد پشت سر گذاشت چراکه تیم فارست آماده نشان داد و حملات زیادی را روی دروازه تیم پپ گواردیولا اجرا کرد.

روی یکی از این موقعیت‌های خطرناک، ادرسون آسیب دید. در دقیقه 16 ارسال توپ از روی ضربه کرنر را ادرسون دفع کرد اما با بازیکن حریف برخورد کرد.

ارسال خطرناک گیبس وایت، ادرسون را مجبور کرد که برای مهار آن از دروازه خارج شود و جلوتر از ویلی بولی روی توپ اثر بگذارد. به همین دلیل بولی به شانه چپ ادرسون برخورد کرد و او دچار آسیب شد.

ادرسون برای لحظاتی روی زمین بود و پزشکان سیتی برای مداوای او وارد زمین شدند. با وجود گرم کردن استفان اورتگا، ادرسون هنگام بلند شدن از زمین به کادرفنی اطمینان داد که مشکلی برای ادامه بازی ندارد و دوباره درون دروازه ایستاد.

با این حال ادرسون فقط تا پایان نیمه اول توانست درد شانه اش را تحمل کند و از زمان شروع نیمه دوم اورتگا جانشین او شد تا دروازه‌بان برزیلی از بازی خارج شود.

میزان دقیق مصدومیت ادرسون در این لحظه مشخص نیست و برای اخبار دقیق باید منتظر نشست خبری پپ گواردیولا پس از بازی یا واکنش خود بازیکن بعد از سوت پایان ماند.

سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت نزدیکی با لیورپول و آرسنال دارد و عدم حضور ستاره تأثیرگذاری مانند ادرسون در ترکیب می‌تواند برای پپ گواردیولا چالش بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!