Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:59:14 GMT

قرارداد سرمربی تیم رقیب اسکوچیچ رسمی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۹۱۶۶

قرارداد سرمربی تیم رقیب اسکوچیچ رسمی شد

کمیته موقت فدراسیون فوتبال سوریه بالاخره قرارداد سرمربی جدید خود را به صورت رسمی امضا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سه بر صفر تیم ملی فوتبال سوریه برابر ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفت تا به همکاری خود با نزار محروس و کادرفنی سوری ها پایان دهد و از آن زمان تاکنون، آنها در پی انتخاب سرمربی جدید خود بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین رابطه، کمیته موقت فدراسیون فوتبال سوریه پس از مذاکرات ماراتنی که بیش از یک ماه و نیم به طول انجامید، توانست موافقت تیتا والریو رومانیایی را به دست آورده و او رسما سرمربی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شود تا این مربی پس از 11 سال، یک بار دیگر هدایت سوری ها را در دست بگیرد.

 

این کمیته تایید کرد که امروز دوشنبه کنفرانس خبری برای امضای قرارداد بین دو طرف برگزار خواهد شد. وب سایت کووورة به نقل از از یک منبع خصوصی دریافت که والریو برای فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال سوریه، در ازای دریافت یک پاداش بزرگ در صورت راهیابی این تیم به پلی آف جام جهانی 2022، از بند حق فسخ چشم پوشی کرده است.

 

این منبع تایید کرد که فراس معلا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی سوریه پرداخت پاداش به این سرمربی را تضمین کرده است، در حالی که حقوق مالی والریو و دستیاران کادر فنی او از وجوه مسدود شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت می شود و این مسئله باعث شده تا فدراسیون ورزش های همگانی برای امضای قرارداد با والریو به کمیته موقت فدراسیون چراغ سبز نشان دهد.

 

تیم سوریه در دیداری که سرمربی رومانیایی تعداد زیادی از بازیکنان خود را محک زد، اردوی خود در حلب را با پیروزی 2 بر صفر مقابل تیم الاتحاد به پایان رساند. قابل ذکر است که والریو دو ماه است که بدون قرارداد رسمی بین دو طرف سرمربی تیم ملی سوریه است.

سوریه تیم ملی سوریه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوریه تیم ملی سوریه فدراسیون فوتبال فوتبال سوریه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود