Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:57:46 GMT

لیلا حاتمی رییس داوران جشنواره وزول فرانسه شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۹۳۵۰

لیلا حاتمی رییس داوران جشنواره وزول فرانسه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت جشنواره، بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینمای آسیا وزول با حضور لیلا حاتمی به‌عنوان رییس هیات داوران برگزار می‌شود.

اعضای گروه داوری شامل سها عراف فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان فلسطینی، زیگ دولی کارگردان فیلیپینی و یرلان نورموخامبتوف کارگردان قزاقزستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای گروه داوری این جشنواره برنده ۳ جایزه شامل دوچرخه طلایی، جایزه بزرگ هیات داوری و جایزه داوری را انتخاب می‌کنند.

۶ داور دیگر نیز ۱۷ فیلم بخش رقابتی را که شامل بهترین فیلم‌های داستانی و مستند در بخش‌های بین‌المللی، اروپایی و فرانسوی هستند داوری می‌کنند.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی سینمای آسیا در وزول فرانسه از یکم تا ۸ فوریه (۱۲ تا ۱۹ بهمن) برگزار خواهد شد.

کد خبر 5396218

منبع: مهر

کلیدواژه: لیلا حاتمی جشنواره سینمایی فرانسه جشنواره فیلم عمار قاسم سلیمانی چهلمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران الی الحبیب سریال ایرانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی کارگردان تئاتر حمید لبخنده سینمای مستند فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها فیلم مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی باشه‌آهنگر، حامد بهداد، ابوالفضل جلیلی، نیکی کریمی، محمود کلاری، رضا کیانیان و محمدحسین لطیفی، ۱۶ فیلم سینمایی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را داوری می‌کنند.

اسامی فیلم‌های سینمایی به این شرح است: «۷۶۰۰» از بهروز باقری، «احمد» از امیرعباس ربیعی، «آپاراتچی» از قربانعلی طاهرفر، «آسمان غرب» از محمد عسگری، «آفتاب گرگ و میش» از محسن دانشور بیری، «بی‌تار» از جمیل رستمی، «پدران» از سالم صلواتی، «خورشید آن ماه» از ستاره اسکندری، «سون‌سوز» از رضا جمالی، «شوماه» از مژگان بیات، «عروسک» از اصغر یوسفی‌نژاد، «عزیز» از مجید توکلی، «کاژه» از مجتبی سعیدزاده، «مسخ نرگس» از حامد علیزاده، «میرو» از حسین ریگی و «نوروز» از سهیل موفق.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

بخش اصلی جشنواره شامل فیلم‌های داستانی سینمایی و کوتاه، مستند، انیمیشن، فیلمنامه و نماهنگ منطبق با موضوع جشنواره است که گستره زیست‌بوم، آیین‌های فرهنگی و مذهبی، سبک زندگی، آداب و رسوم و سنن اقوام ایرانی، تاریخ اقوام، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و ظرفیت‌های گردشگری را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس