Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه بازیکن ایرانی در میان برترین بازیکنان فوتسال جهان در سال ۲۰۲۱ جای گرفته‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «فوتسال پلنت» اسامی نامزدهای بهترین بازیکن فوتسال جهان در سال 2021 را منتشر کرد که نام علی اصغر حسن‌زاده بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه گیتی‌پسند هم در آن قرار دارد.

کریستیان بوروتو از آرژانتین، اریک مدونکا و پانی وارلا از پرتغال، استبان گررو از اسپانیا، فرائو، پیتو و رودریگو آرائوخو از برزیل، جووان لازارویچ از صربستان، بابالو از ایتالیا، رقبای حسن‌زاده در راه کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2021 فوتسال جهان محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری قرعه‌کشی دور انتخابی جام ملت‌های فوتسال آسیا

همچنین سهیلا معلومی ملی‌پوش تیم پالایش نفت آبادان در میان 10 گزینه برترین بازیکن بانوی فوتسال جهان در سال 2021 جای دارد. سالار آقاپور نیز یکی از نامزدهای بهترین بازیکن جوان سال جهان به شمار می‌رود.

احمد باغبانباشی سرمربی فعلی تیم سپاهان، دیگر فوتسال کشورمان در میان بهترین‌های جهان است که نامزد برترین سرمربی باشگاهی سال 2021 شده است. باغبانباشی فصل گذشته با محرومیت یک ساله علیرضا افضل، سرمربی مس سونگون بود و این تیم را به قهرمانی لیگ برتر رساند.

اسامی نامزدهای فوتسال ایران در بخش‌های قبلی به شرح زیر است:

بهترین داور: گلاره ناظمی
بهترین دروازه‌بان مرد: علیرضا صمیمی
بهترین دروازه‌بان زن: فرزانه توسلی
بهترین تیم باشگاهی بانوان: پالایش نفت آبادان
بهترین مربی تیم باشگاهی بانوان: نرگس علوانی
بهترین تیم ملی مردان: تیم ملی ایران
بهترین سرمربی رده ملی مردان: محمد ناظم‌الشریعه
بهترین تیم باشگاهی مردان: مس سونگون ورزقان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی اصغر حسن زاده ورزش بانوان ورزش بانوان فوتسال بانوان ایران فوتسال علی اصغر حسن زاده ورزش بانوان ورزش بانوان فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال جهان در سال سال 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند

ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی می‌گوید پیش از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که مراقب روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر باشند؛ بازیکنی که امشب در هر ۳ گل تیم سیرجانی نقش مستقیم داشت. وی همچنین خواستار حضور مسئولان در ورزشگاه برای حمایت از تیمش در راه صعود به لیگ برتر شد.

مهدی رجب‌زاده امشب، ۷ اردیبهشت پس از شکست خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی اظهار کرد: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی فجرسپاسی افزود: برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

رجب‌زاده با بیان اینکه بازی با یک تیم لیگ برتری در جام حذفی، محک خوبی برای بازیکنان فجر بوده است، گفت: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد.

وی در تمجید از ستاره حریف نیز گفت: به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

این ملی پوش سابق در خصوص گل مردود شده این تیم در دقیقه ۶۷ بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم و به گل هم رسیدیم اما فکر می‌کنم داور به درستی گل را مردود کرد.

سرمربی تیم شیرازی با تاکید بر اینکه شکست ۳ بر صفر حق تیمش نبوده است، گفت: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم.

وی در خصوص بازی بسیار حساس هفته آینده تیمش در مقابل صدرنشین لیگ یک گفت: توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی شیراز که هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم صدرنشین، رتبه سوم لیگ یک را در اختیار دارد، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت باید در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد، تیم نخست جدول رده بندی برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست