Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۹۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۱۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «ثقزوی»، «وبرق» و «سدبیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت عمران و سازندگی قزوین، ۳۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقاضا نیز در صفوف خرید «حتوکا»، «وسالت» و «خکاوه» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۰میلیارد تومان (۸۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۵۵میلیارد تومان (۵۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در دو نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف ثقزوی به ۶.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با تقاضای خرید ۱۵میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید  

 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

به گزارش  صدای ایران از ایرنا، آرش صیادی با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، اظهار داشت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آنها اختصاص می‌یابد و باتوجه به عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحد‌های نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند تاکید کرد: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد