Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه روند بازرسی‌ها به منظور نظارت مستمر و هدفمند بر نحوه خدمت رسانی به مردم، از دادسرای ناحیه ۲ بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از میزان - علی صالحی شبانگاه یکشنبه نوزدهم دی ماه ۱۴۰۰ در ادامه برنامه بازرسی‌ها به منظور نظارت مستمر و هدفمند بر نحوه خدمت رسانی به مردم، از دادسرای ناحیه ۲ بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن حضور در شعبه کشیک و برخی از شعب دادسرای ناحیه ۲، دستورات و ارشادات لازم را برای بهبود عملکرد این دادسرا و تعیین تکلیف فوری پرونده‌ها ارائه کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین در جریان بازدید از بخش‌های مختلف این دادسرا، ضمن اطلاع از روند فعالیت‌های انجام شده، با قضات و کارکنان اداری به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.

صالحی با برخی از مراجعان دادسرای ناحیه ۲ نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

در این بازدید از تعدادی از قضات و کارمندان اداری که در اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه‌قضاییه، رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع، عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تقدیر شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان تهران دادسرای ناحیه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه