Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - لانا نصیبه، نماینده امارات در سازمان ملل گفت: «این کشتی حامل تجهیزاتی برای بیمارستان میدانی در جزیره سقطری بود. خدمه کشتی شامل ۱۱ فرد با تابعیت‌های مختلف است. ما خواهان آزادی فوری این کشتی و خدمه آن هستیم.»

به گزارش العربیه، در این نامه، امارت ادعا کرده که ارتش دولت نجات ملی یمن پیش از این حداقل ۱۳ کشتی تجاری را با قایق‌ها و مین‌های مملو از مواد منفجره هدف قرار داده و دست کم سه کشتی را در دریای سرخ ربوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده امارات همچنین مدعی شد که این اقدامات یمن نگرانی‌های واقعی را در خصوص آزادی و امنیت کشتیرانی و تجارت بین المللی در دریای سرخ ایجاد می‌کند.

روابی در شب ۳ ژانویه (۱۳ دی) در ۲۵ مایلی غرب بنادر سلیف و حدیده یمن به دست نیروهای مسلح یمن متوقف شد.  نیرو‌های یمنی با پخش کردن ویدئو و تصاویری نشان دادند که کشتی روابی حامل تجهیزات و مهمات نظامی بوده و قصد انجام اقدامات خصمانه در خاک یمن را داشته و دون مجوز وارد آب‌های یمن شده است.

بعد از این اقدام یمنی‌ها، عربستان دو نقت‌کش یمنی که حامل سوخت برای مردم یمن بودند را توقیف کرد. این توقیف تنها یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت نفت یمن در صنعا اعلام کرده بود که ائتلاف متجاوز سعودی کشتی «SPLENDOUR SAPPHIRE» که حامل ۲۴۱۸۹ تن مازوت بود را علی‌رغم بازرسی و کسب مجوز‌های سازمان ملل، توقیف و به منطقه همجوار جیزان منتقل کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات یمن جنگ یمن کشتی جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی MQ-9 در یمن (فیلم) اعتراض خودرویی در استانبول به نسل‌کشی اسرائیل (فیلم) هدیه ویژه یک نیروی قسام به نیروهای مقاومت یمن ، لبنان و عراق (فیلم)

دیگر خبرها

  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد