Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@21:45:08 GMT

بررسی مشخصات جک S5 نیوفیس

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۹۷۸۲

بررسی مشخصات جک S5 نیوفیس

ما در این مطلب سعی داریم به بررسی مشخصات جک S5 نیوفیس بپردازیم اما پیش از آن لازم است به طور کل با ساختار و ویژگی‌های خودروی جک s5 که ساخت کشور چین می‌باشد آشنا باشید تا بتوانید فرق بین این دو خودرو را به راحتی متوجه شوید.

همچنین در ادامه ما به معرفی قابلیت‌هایی که به خودروی جک اس5 فیس لیفت اضافه شده خواهیم پرداخت و در انتها نیز نمایندگی 1732 کرمان‌موتور را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید جک s5 فیس جدید را از این مجموعه خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جکS5 چه خودرویی است؟

جک S5 یکی از پر فروش‌ترین خودروهای چینی می‌باشد که در سال 2017 در این کشور تولید شد. این خودرو از موتوری 4 سیلندر و 16 سوپاپه برخوردار است و حجم موتور آن 1499 سی سی می‌باشد که با توجه به حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت توانست در کشور ما با استقبال بالایی مواجه شود.

در سال 1393 شرکت کرمان موتور اقدام به تولید این خودرو نمود که تاکنون نیز تولید و فروش آن ادامه دارد. از ویژگی‌های جک S5 می‌توان به برخورداری از گیربکس دنده‌ای اشاره کرد که بعدها با تغییراتی در این زمینه مواجه شد و این محصول که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت دیگر در ایران به صورت دنده‌ای تولید نشد و با پیشرانه دو لیتری توربو و گیربکس اتوماتیک به مشتریان عرضه شد. ما در ادامه به تغییر ساختار در موتور و ظاهر خودروی جک s5 نیو فیس خواهیم پرداخت.

 

مشخصات و ساختار موتور جکS5 نیوفیس

از نظر ساختار و عملکرد موتور، این خودرو نسبت به نسخه قبلی تغییرات خاصی پیدا کرده به این ترتیب که حجم آن از 2 به 1.5 لیتر کاهش پیدا کرده است که البته شرکت کرمان موتور معتقد است عملکرد پیشرانه 1.5 لیتری توربو با موتور دو لیتری نسخه قبلی تفاوت زیادی ندارد و به لحاظ آن که حداکثر گشتاور خودرو در دور پایین‌تری در دسترس است این مساله منجر شده تا شتاب اولیه خودرو بهبود یابد. علاوه بر این جک S5 فیس‌لیفت از سامانه تزریق سوخت مستقیم یا GDi بهره‌مند است و می‌تواند با 174 اسب‌بخار قدرت، ۲۵۱ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس شش دنده‌ای اتوماتیک دوکلاچه به سوی چرخ‌های جلو ارسال کند. به گونه‌ای که حداکثر سرعت جک s5 فیس جدید ، در حدود ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده و میانگین مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر داخل شهر در حدود 12 لیتر و در خارج شهر در حدود 7.1 لیتر می‌باشد. در حالی که مصرف سوخت ترکیبی این محصول به 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد.

 

مشخصات ظاهری خودرو جکs5 نیو فیس

همان طور که پیشتر اشاره کردیم جک s5 فیس لیفت در واقع همان خودروی جک اس فایو قبلی می‌باشد که اکنون با تغییراتی مواجه شده است. اگر نمونه قبلی این خودرو را دیده باشید در یک مقایسه کلی می‌توانید به تغییراتی که در قسمت جلو پنجره رخ داده است پی ببرید. در این قسمت مدل چراغ‌ها و مه شکن‌ها تغییر پیدا کرده است اما در کناره‌های خودرو و همچنین در قسمت عقب خودروی جک S5 نیوفیس با مدل پیشین آن تغییراتی به وجود نیامده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول نیز نسبت به نمونه قبلی آن می‌توان به اضافه شدن کروزکنترل و چراغ‌های دی‌لایت اشاره کرد. به طورکل هنگامی که شما خودروی جک جدید را خریداری می‌کنید از امکانات زیر بهره‌مند خواهید شد.

 

--- قابلیت کنترل سرعت در سرازیری سیستم کنترل پایداری سنسور باران وجود حسگرهایی برای پارک کردن ساده‌تر سنسور فشار باد تایر که میزان باد لاستیک را نشان می‌دهد. ترمز پارک برقی اتولایت تنظیم برقی ارتفاع نور جلو فرمان برقی حساس به سرعت با روکش چرم نمایشگر لمسی داشبورد همراه با نویگیشن دوربین عقب بلوتوث و درگاه USB امکان ورود و استارت خودرو بدون نیاز به کلید تهویه اتوماتیک دوگانه تنظیم شش حالته برقی صندلی راننده با حافظه گرم‌کن صندلی‌های جلو روکش صندلی چرمی خروجی ۱۲ ولت صندوق عقب آینه‌های جانبی تاشونده برقی با گرم‌کن سانروف   تغییرات خودروی جک از نظر ایمنی   همان طور که پیشتر اشاره کردیم در خودرو جدید جک از نظر بدنه و ظاهر تغییرات عدیده‌ای به وجود نیامده است. از نظر ایمنی و برخورداری از امنیت نیز خودروی جک اولیه موفق به دریافت پنج ستاره از موسسه ایمنی‌سنجی C-NCAP چین شده بود بنابراین می‌توان گفت جک S5 نیوفیس از همین ویژگی برخوردار است به علاوه اینکه وجود چهار عدد کیسه‌ هوا به همراه ‌ پشت‌سری‌های فعال و همچنین کمربند ایمنی پیش‌کشنده، سیستم‌های ترمز ضدقفل ABS ، ترمز کمکی، امکان توزیع نیروی ترمزEBD به همراه سامانه‌های کنترل پایداری و هرزگردی توانسته امنیتی نسبتا خوبی را برای راننده و سرنشینان این خودرو فراهم نماید.     ---     شرکت آدونیس خودرو نمایندگی مجاز محصولات کرمان موتور   شرکت آدونیس به عنوان نمایندگی فروش محصولات کرمان موتور فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد. این مجموعه علاوه بر فروش خودروهای تولیدی شرکت کرمان موتور در حوزه فروش محصولات شرکت خودروسازان بم نیز فعالیت دارد و در مجموع محصولاتی نظیر لیفان، جیلی و جک و .. را به صورتی که منافع مشتریان حفظ شود در اختیار آن‌ها قرار داده است.شرکت آدونیس خودرو سعی داشته در طی مدت فعالیت خود رضایت و اعتماد کامل مشتریان را جلب نماید. نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (یعقوبیان) از زمانی که مشتری اقدام به خرید محصولات شرکت کرمان موتور می‌کند تا زمان تحویل خودرو همراه مشتری بوده و امنیت در خرید و فروش و همچنین ثبت نام‌های انجام شده بر عهده این نمایندگی محصولات کرمان موتور خواهد بود. زیرا مدیریت نمایندگی بر این باور است که رضایت مشتری می‌تواند باعث افتخار و رمز پایداری و دوام مجموعه به شمار آید و انگیزه بیشتری را برای مسئولان این نمایندگی ایجاد نماید تا بتوانند خدمات بهتری را به مشتریان ارائه نمایند. برای اینکه بتوانید خودروی دلخواه خود را از این شرکت به صورت نقد و اقساط خریداری نمایید و یا خودروی خود را برای فروش به این نمایندگی بسپارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از سایت نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور به آدرس kermanmotor1732.com بازدید و در خصوص موارد ذکر شده و همچنین دریافت اطلاعات در مورد هر یک از محصولات کرمان موتور با کارشناسان نمایندگی 1732 ارتباط برقرار نمایید.        

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محصولات کرمان موتور شرکت کرمان موتور خودروی جک جک S5 فیس جک s5 فیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)

به گزارش صدای ایران از عصر ایران کمپانی جی‌ای سی (JAC) که در ایران بیشتر آن را با نام جک می‌شناسند، سال هاست که در زمینه تولید خودرو‌های سواری و کار و تجاری فعالیت کرده و بیشتر محصولاتش نیز هم اکنون در بازار ایران حضور دارند. برای نمونه می‌توان به جک S ۵ اشاره کرد که پس شروع مونتاژش در کرمان موتور، موفق شد تا سهم زیادی از بازار کراس اوور‌ها را به خود اختصاص دهد. به بیانی دیگر می‌توان گفت که معروفیت برند جی‌ای سی در ایران با فروش بی نظیر S ۵ رقم خورد و این خودرو توانست دیدگاه مثبتی برای جک به وجود آورد.



جی‌ای سی در سال‌های اخیر علاوه بر تولید خودرو‌های متنوع، بر روی پیشرفت در زمینه خودروسازی مدرن نیز تمرکز کرده و همگام با دیگر شرکت‌های چینی، در دنیا به شهرتی نسبی رسیده است. حضور جی‌ای سی در نمایشگاه خودرو پکن که میزبان بزرگان صنعت خودروسازی دنیا نیز هست می‌تواند نشان دهنده جایگاه این کمپانی باشد.

در سال‌های اخیر اضافه شدن قوای محرکه الکتریکی به خودرو‌ها بسیار مرسوم شده و به همین دلیل اکثر خودروسازان حاضر در اتو اکسپو چین، اتوموبیل‌های تمام برقی و یا هیبریدی خود را به نمایش درآوردند. با توجه به چنین موضوعی، جی‌ای سی نیز در کنار دیگر شرکت ها، خودرو‌های تمام برقی و هیبریدی خود را به نمایشگاه آورده و در معرض دید عموم قرار داده است.

این کمپانی علاوه بر حرکت در مسیر بکارگیری از قوای محرکه روز دنیا، طراحی محصولات خود را نیز با الگو‌های نوین جهانی به روز کرده تا به صورت همه جانبه در زمینه خودروسازی پیشرفت کرده باشد.


با ورود به غرفه جی‌ای سی در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴، در درجه اول کانسپت DE Fine دید بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کرد. نزدیک شدن به تولید خودرو با پلتفرم DE جزو اهداف توسعه‌ای جی‌ای سی است و در این راستا هوآوی با تکنولوژی‌های خود قصد دارد تا سرعت رسیدن به نسخه نهایی را برای JAC بیشتر کند.

کانسپت DE Fine 

به طور کلی جی‌ای سی ۴ پلتفرم برای ابعاد مختلف بدنه در نظر گرفته که در میان آن‌ها پلتفرم DI که مختص خودرو‌های کوچک و متوسط مانند EV۳ است، تجاری سازی و به مرحله تولید رسیده است. 

نام دو پلتفرم دیگر JAC که بخش‌های نهایی طراحی شان را سپری می‌کنند DP و DM است که به ترتیب برای تولید خودرو‌های آفرودی و MPV‌ها کاربرد خواهند داشت.

جی‌ای سی با چه خودرو‌هایی پا به اتو اکسپو پکن گذاشت؟

از مهم‌ترین خودرو‌های این برند که احتمالاً به زودی در خیابان‌های ایران تردد خواهند کرد می‌توان EV۳ را نام برد که به یک پیشرانه تمام برقی مجهز شده و با توجه به ظاهر جذابش و همچنین تنوع پایین خودرو‌های هاچ بک و درون شهری، می‌تواند مورد پسند بسیاری از جوانان و خصوصا بانوان قرار گیرد. جک EV۳ دارای یک موتور برقی با حداکثر قدرت ۷۰ کیلووات است. این هاچ بک نخستین محصول جک است که به باتری‌های استوانه‌ای تجهیز شده است و حداکثر سرعتش هم به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

خودروی هاچ بک جک ۳ EV

دیگر محصولی که در غرفه جی‌ای سی معرفی شد، X۸ بود که کرمان موتور اقدامات لازم برای مونتاژ این کراس اوور را انجام داده و در آینده‌ای نزدیک تولیدش را آغاز خواهد کرد. این خودرو هم از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDI استفاده می‌کند که قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار است. گشتاور این پیشرانه نیز ۲۵۰ تا ۲۸۰ نیوتن متر اعلام می‌شود و در نهایت از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

محصول X۸

JS۶ هم که حضورش در ایران قطعی شده و جزو جدیدترین محصولات این برند است نیز در نمایشگاه حضور داشت. لازم به ذکر است که JS۶ قرار است در نسخه پلاگین هیبرید در کرمان موتور مونتاژ شود. 




شرکت جک علاوه بر خودرو‌های سدان، کراس اوور و هاچ بک، پیکاپ‌های شاسی مستقل را نیز در سبد محصولات خود دارد. از این رو برای نمایش دستاورد‌های خود در تولید این کلاس بدنه، علاوه بر نسخه تمام بنزینی و تجهیز شده T۹ (هانتر)، نسخه تمام برقی و دو دیفرانسیل این پیکاپ را نیز برای اولین بار معرفی کرده است.

T۹ (هانتر)، نسخه تمام برقی


در بخش دیگری از غرفه، ون RF۸ که یک MPV محسوب می‌شود نیز حضور داشت و به علت طراحی داخلی لوکس و تجملاتی اش، مورد توجه مراجعین قرار گرفت. آرایش صندلی‌ها در این MPV به صورت ۲+۲+۳ بود تا سرنشینان ردیف دوم فضای کافی در اختیار داشته و سفر راحت تری را تجربه کنند. در مورد این موضوع می‌توان گفت که امروزه خودروسازان سعی دارند تا اکثر کراس اوور‌ها و SUV‌های خود را نیز با این چینش صندلی تولید کنند، چرا که فضا برای بکارگیری امکانات رفاهی بیشتر فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی