Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -بهروز حصاری گفت: پرونده ۳۸ واحد صنفی متخلف این استان در اجرای طرح پیشگیری از انتقال کرونا طی ماه جاری به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است و بیش از یک هزارو ۲۹۵ واحد صنفی در البرز مورد بازدید قرار گرفتند که ۴۳۹ واحد صنفی آن‌ها اخطار شفاهی دریافت کردند.

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز عنوان کرد: در این مدت ۱۰ اخطار کتبی به واحد‌های صنفی متخلف داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس اومیکرون درکشور، طرح نظارت بهداشتی بر واحد‌های صنفی و برخورد قانونی به متخلفان در این استان به صورت ویژه تشدید شد.

 تمام واحد‌های صنفی با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا، بیش از پیش موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

او عنوان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید در تمام واحد‌های صنفی، پاساژها، مجتمع‌های تجاری، بازار‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به صورت ویژه انجام شود.

 حصاری گفت: روزانه بازرسان معاونت بازرسی این اتاق به همراه اتحادیه‌های مختلف واحد‌های صنفی را بازدید و تخلفات را بررسی می‌کنند.

به گفته رئیس اتاق اصناف مرکز البرز نظارت‌های کامل از سوی مراجع ذیربط انجام می‌شود و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ‌های بهداشتی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی، واحد‌های صنفی متخلف برابر مقررات پلمب خواهند شد.

استان البرز ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنفی واحدهای متخلف واحد های صنفی صنفی متخلف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل