Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران با بیان اینکه به علت نبود و یا فرسوده بودن قطعات مشکلاتی در سامانه داریم، گفت: بیش از ۱۵ درصد نازل‌ها غیرفعال هستند.

همایون صالحی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره مشکلات سامانه‌های سوخت بعد از حمله سایبری آبان‌ماه اظهار داشت: اکنون مشکلی بابت عرضه سوخت با کارت وجود ندارد و مردم در سراسر کشور قادرند از بنزین کارتی استفاده کنند، اما مشکلی که در سامانه جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور وجود دارد و گاها مورد اعتراض هم قرار گرفته اینکه قطعاتی که بابت تعمیرات سامانه در اختیار جایگاه‌ها قرار می‌گیرد کهنه و فرسوده هستند و به محض نصب بعد از مدت زمان کوتاهی دوباره خراب می‌شوند بنابراین به هر جایگاهی مراجعه شود چند نازل غیرفعال وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: به علت نبود و یا فرسوده بودن قطعات مشکلاتی در سامانه داریم، در این رابطه مرتبا با مسئولین مربوطه در ارتباطیم اما واقعیت اینکه درصدی بهبود پیدا کرده اما همچنان مشکل عمده وجود دارد. 

قطعات فرسوده بلای جان جایگاه‌ها

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران گفت: این قطعات وارداتی هستند و فعلا به دلیل تحریم وارد نمی‌شوند، بنابراین قطعه اصلی و فابریک نداریم، یک شرکت به عنوان شرکت پشتیبان معرفی شده که قطعات را تعمیر می‌کند، اما ممکن است همان قطعه تعمیری در جایگاه دیگر استفاده شود که مشکلاتی را بوجود آورده است.

15 درصد نازل‌های سوخت غیرفعالند

وی اعلام کرد: اکنون در سراسر کشور بیش از 15 درصد نازل‌ها غیرفعال هستند و قادر به ارائه خدمات سوخت‌ رسانی به مردم نیستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: درصد نازل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها

به نقل از رسانه‌های عراقی، وزارت نیروی عراق نیز گزارش داد که به دنبال حمله به میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه، خدمات پمپ بنزین‌های این منطقه متوقف شد.

دولت اقلیم کردستان عراق ساعتی پیش نیز در این ارتباط اعلام کرد که در نتیجه حمله به میدان گازی کورمور در سلیمانیه انتقال ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات ساعت برق به منطقه متوقف شده است.

این در حالی است که مقامات شهرداری چمچمال که محل حمله موشکی قرار گرفت در این باره گفتند: این حمله با یک پهپاد انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور اصابت کرد.

ساعاتی پیش بود که منابع خبری از جمله شبکه المیادین از انفجار در میدان گازی «کورمور» در منطقه «چمچمال» در استان سلیمانیه خبر دادند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین