Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نظری روز دوشنبه در بازدید از تپه باستانی چشمه علی به حریم شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) اشاره‌ کرد و افزود: حریم این منطقه دارای روستاهایی است که قدمت چند صد یا حتی چند هزار ساله دارند و تعارضات مدیریتی در این حوزه که بیشتر اختلاف در بخش صدور پروانه و تخلفات ساختمانی بین بخشداری ها و شهرداری است، می بایست با هم اندیشی و تعامل حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مهمترین اولویت در شهرداری تهران توجه ویژه و اولویت بندی پروژه ها در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان و نگهداشت شهر است.

این مسئول با بیان اینکه در بحث ارزیابی، با انتظارات مردم فاصله داریم، خاطرنشان کرد: به منظور دستیابی به حدمطلوب خدمات رسانی و کسب رضایت شهروندان حداکثر تلاش خود را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی خاص این منطقه و وجود آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و سکونت تعداد زیادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگر، ضروری است که خدمت رسانی در این منطقه به صورت ویژه انجام شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید براهمیت نگهداشت ساختمان ها و مراکز فرهنگی و ورزشی، گفت: به منظور رسیدگی به مشکلات، مدیریت شهری به خوش فکری و احساس مسئولیت و اندیشه ورزی نیازمند است و می بایست از هم اندیشی نخبگان و شهروندان استفاده کنیم.

نظری با بیان اینکه در خصوص تعیین تکلیف تعدادی از پروژه های مشارکتی از جمله باغ ظهیر، خلیج فارس، صدف و تفرجگاه چشمه علی تصمیم گیری خواهد شد، اظهار داشت: منطقه ۲۰ با دارا بودن آثار ارزشمند تاریخی از جمله چشمه علی به عنوان سرمایه ملی و قطب گردشگری نیازمند نگاه ویژه است.

وی خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز معاونت هماهنگی‌و امور مناطق شهرداری تهران آماده هرگونه هماهنگی لازم با نهادهای ذیربط است تا امورات جاری به سرانجام برسد.

رضا محمدی مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران نیز در این برنامه با اشاره به اهمیت اجرای طرح نگهداشت شهر گفت: با توجه به روحیه مشارکت جوی شهروندان این منطقه و تعامل خوب با مدیریت شهری، می بایست در بحث نگهداشت شهر از همیاری شهروندان بهره مند شویم.

محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) نیز در این برنامه با اشاره به اینکه در این جلسه گزارش عملکردی این منطقه از سوی مدیران اداره کل امور مناطق شهرداری تهران و مدیران این منطقه ارائه شد، گفت: در طرح پایش عملکرد موارد خوبی پیرامون فرصت ها و ویژگی های خاص این منطقه مطرح و نقاط قوت و ضعف در خصوص امور خدمات رسانی بررسی شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با پیش بینی بودجه مناسب در سال ۱۴۰۱ و حمایت مدیریت شهری شهرداری تهران و با اهتمام تمامی حوزه ها برای حل مشکلات موجود و کسب رضایتمندی شهروندان، ارتقاء این منطقه را در تمامی ابعاد شاهد باشیم.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها شهرداری منطقه بیست تهران شهرداری تهران توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران توسعه روستایی شهرداری تهران توسعه روستایی امور مناطق شهرداری تهران منطقه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر

شهرداری منطقه ۷ درباره قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ‌موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهر، این روابط عمومی طی اطلاعیه اظهار کرده است:

ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می‌رساند که ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می‌کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.

در نتیجه بر خلاف فضاسازی رسانه‌ای که قطع این درختان را در جهت بی‌توجهی به نگهداشت فضای سبز توسط شهرداری تلقی می‌کرد، واقعیت این است که برای حفظ فضا‌های سبز شهری و طبق قوانین موجود و با نظر کارشناسان معتبر این اتفاق موجود است و در صورت لزوم تمامی اسناد و مدارک به انتشار در خواهد آمد.

از سوی دیگر با توجه به این که آفت چوب خوار تنه درخت را به تدریج از داخل پوک می‌کند در فصولی که در شهرمان باد و طوفان وجود دارد، شکستن و افتادن این درختان به جان و مال شهروندان آسیب می‌زند.

در پایان اعلام می‌کند که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی تمامی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه هستیم.

دیگر خبرها

  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران