Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با ارسال ۲۰۰ فایل از ۶۹ کشور جهان کار خود را آغاز کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مرحله مقدماتی سی‌و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم جمهوری اسلامی ایران در مجتمع بصیرت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران واقع در حکیمیه آغاز شده و تا 25 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از مسابقات به جهت محدودیت‌های کرونایی، به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. در این مرحله حدود 200 متسابق از 69 کشور در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات بخش خواهران در دو روز و مسابقات بخش برادران در چهار روز برگزار خواهد شد.

مسابقات بین‌المللی در بخش دانش‌آموزی و نابینایان نیز هم‌زمان با مسابقات بخش بزرگسالان برگزار می‌شود. 

مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نحوه بررسی آثار متسابقین گفت: فایل‌های ارسالی در ماه گذشته ضبط شده و فایل‌ها برای داوران پخش می‌شود و داوران ایرانی به‌صورت زنده و حاضر در جلسه قضاوت می‌کنند و داوران خارجی نیز به‌صورت آنلاین به قضاوت می‌پردازند.

مرحله نهایی سی‌و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم قرار است در اسفند‌ماه و مقارن با مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار شود.

تلاش سازمان اوقاف و امور خیریه بر این است که مسابقات مرحله نهایی به صورت حضوری برگزار شود. استعلام رسمی از ستاد ملی مقابله با کرونا توسط ستاد ملی مسابقات انجام و بنابر اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، تمام تمهیدات برای برگزاری حضوری و غیرحضوری اندیشیده شده است.

هادی‌موحدامین قاری منتخب چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم نماینده ایران در سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم خواهد بود.

جایزه ویژه مسابقه فرازخوانی قرآن "مشکات" انگیزه‌‌ای برای حضور بهترین‌های جهان + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تسنیم سازمان اوقاف مسابقات بین المللی قرآن قرآن کریم تسنیم سازمان اوقاف مسابقات بین المللی قرآن قرآن کریم قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان