Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:37:42 GMT

کلانتری: 7 امتیاز با اشتباهات داوری از دست دادیم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۰۳۳۰

کلانتری: 7 امتیاز با اشتباهات داوری از دست دادیم

فجر سپاسی نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است، با این حال علی کلانتری نگاه امیدوارانه ای به آینده تیمش دارد و بر این باور است با بازگشت مصدومان شرایط تیمش بهتر خواهد شد. 

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی در آخرین بازی انجام داده در خانه و در برابر تراکتور به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و با 12 امتیاز از 14 بازی در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از این بازی فرصتی دست داد تا دقایقی پیرامون آخرین وضعیت فجر سپاسی با علی کلانتری سرمربی این تیم گفتگو کنیم؛ به اتفاق این گفتگو را می خوانیم: 

 

*فجر سپاسی شروع خوبی در بازی های این فصل داشت اما نتوانست به این روند ادامه دهد! 
چند بازیکن اصلی تیم ما هفته هاست مصدوم شده اند. حمید نعمتی – سیروان قربانی – محمد کاظمی – احسان علوان زاده. همین طور رضا آقابابایی. فرزان دانا هم مصدوم شده بود که به ترکیب تیم برگشت. این برای فجر سپاسی خیلی سخت است که چند مهره اصلی خود را از دست دهد. ما همانند تیم هایی چون سپاهان نیستیم که دوجین بازیکن داشته باشیم. 14 هفته از بازی ها سپری شده و ما 16 هفته دیگر فرصت داریم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. به طور حتم تلاش خواهیم کرد و به آینده امیدوار هستیم. با بازگشت بازیکنان مصدوم شرایط تیم ما بهتر خواهد شد. هم چنین تلاش خواهیم کرد در تعطیلات زمستانی چند بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه کنیم. 

 

*به نظر می رسد زمین حافظیه شیراز هم علیه شما بوده است؟ 
به هر صورت هر تیمی روی زمین صاف می تواند بهتر بازی کند. چاره ای نداریم جز اینکه با شرایط کنار بیایم. این برای خود من هم ناراحت کننده است. نمونه اش در بازی با هوادار یکی دو بازیکن حریف آسیب دیدند و این برایم ناراحت کننده بود. بی صبرانه منتظر هستیم زمین استادیوم پارس آماده شود و برای بازی به این استادیوم برویم. 

 

*فجر سپاسی با چه بودجه ای وارد بازی های این فصل شده است؟ 
اگر اشتباه نکنیم قرارداد بازیکنان و هم چنین کادر فنی تیم بین 12 تا 13 میلیارد تومان است. اگر چه این مبلغ شاید دستمزد یکی از بازیکنان در تیم های بزرگ باشد اما من به شایستگی فنی بازیکنان تیمم ایمان دارم. ما نه فقط برای ماندن در جدول بازی ها بلکه تلاش خواهیم کرد در پایان جایگاه شایسته ای در جدول رده بندی بازی ها داشته باشیم. یک موضوع مهم هم این فصل خیلی ما را اذیت کرد. 

 

 

*چه موضوعی؟ 
اشتباهات سهوی داوری که خیلی به ضرر ما شده است. ما 7 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم که اگر این اشتباهات رخ نمی داد ما اکنون 19 امتیازی و در میانه های جدول بودیم. این حرف ما نیست. من به استناد نظرات کارشناسان داوری حرف می زنم. در بازی با نساجی گلی که خوردیم آفساید بود. در بازی با فولاد دو پنالتی به سود ما نگرفتند. هم چنین در بازی با سپاهان و استقلال. در مصاف با گل گهر یک اوت اشتباه به ضرر ما گرفتند و همان توپ تبدیل به گل شد. ما بر اساس بررسی های صورت گرفته چهارمین تیمی هستیم که از اشتباهات داوری متضرر شدیم. بااین حال این اتفاقات قابل بازگشت نیست. ما باید تلاش کنیم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. 

 

*شده در بازی های این فصل به این نتیجه برسید که تیم یارای مقابله به تیم های لیگ برتری را ندارد؟ 
اصلا. ما این شرایط را فصل گذشته هم تجربه کردیم. حتی تیم های بزرگ و مدعی هم در برهه ای در مسیر امتیاز گیری متوقف می شوند. ما این شرایط را در بازی های لیگ یک هم داشتیم. اما دوباره دست روی زانو و بلند شدیم. یقین بدانید با بازگشت بازیکنان مصدوم و هم چنین جذب چند بازیکن جدید در تعطیلات زمستانی شرایط ما بهتر خواهد شد و آنوقت است که دوباره به تیم امتیاز گیری تبدیل خواهیم شد. دغدغه ما بقاء نیست. همان طور که گفتم ما به دنبال این هستیم که جایگاه خوبی در جدول رده بندی بازی ها به دست بیاوریم.

علی کلانتری (سرمربی) فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کلانتری سرمربی فجر سپاسی فجر سپاسی بازی ها هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد

موعود بنیادی‌فر بعد از سوت در جام ملت‌های آسیا با کمک فدراسیون فوتبال ایران بازی ژاپن – ازبکستان در بازی نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زد و بر اساس خبر‌های رسیده قضاوت خوبی در این بازی داشت و با موفقیت در این بازی به طور حتم در آینده مورد توجه وِیژه‌ای قرار خواهد گرفت.

علیرضا فغانی در سال ۲۰۲۳ به بهانه ورود به سن ۴۵ سالگی از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران خط خورد. البته فیفا قانون منع داوری برای داوران ۴۵ ساله را برداشته است و از این پس داوران بین المللی در صورت گذر از این سن به شرط قبولی در تست‌های داوری منعی برای سوت زدن در بازی‌های بین المللی نخواهند داشت. علیرضا فغانی بعد از این تصمیم در لیست داوران بین اللملی فوتبال استرالیا قرار گرفت. او در جام ملت‌ها سوت زد و اکنون هم این فرصت را خواهد داشت در بازی‌های جام جهانی سوت بزند.

فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر حمایت‌های زیادی از موعود بنیادی‌فر داشته است. این داور دربی رفت را سوت زد و فدراسیون فوتبال امیدوار است با روند خوبی که این داور در پیش گرفته جای خالی علیرضا فغانی را در داوری فوتبال ایران پر کند. به خصوص که اکنون علیرضا فغانی با پرچم استرالیا در بازی‌های بین المللی سوت می‌زند.

منبع: خبر ورزشی

tags # علیرضا فغانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال