Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:57:11 GMT

رانگنیک: کاوانی تا پایان فصل در یونایتد می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۰۳۴۳

رانگنیک: کاوانی تا پایان فصل در یونایتد می‌ماند

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد که ادینسون کاوانی قصد جدایی از این تیم را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، کاوانی این فصل تنها در چهار بازی در ترکیب اصلی یونایتد به میدان رفت و همین موضوع باعث شد که این بازیکن قصد جدایی از این تیم را داشته باشد.

با این حال به نظر می‌رسد که این بازیکن توانسته تا حد زیادی توجه رانگنیک را به خود جلب کند و این مربی آلمانی در روزهای اخیر بارها اعلام کرده که دوست دارد کاوانی به حضورش در این تیم ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ظاهرا این مربی موفق شده کاوانی را متقاعد کند که تا پایان مهلت قراردادش با یونایتد در این تیم بماند.

 

 

رانگنیک در این باره گفت:« من به او گفتم که اگر به من بستگی داشته باشد، می‌خواهم او در این تیم بماند و مکالمه‌ای هم در این باره با او داشتم. کاوانی به دفتر من آمد و ما تقریبا نیم ساعت با هم حرف زدیم و پس از آن بود که او به من گفت قطعا در این تیم می‌ماند. او تا پایان فصل به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.»

سرمربی موقت یونایتد در ادامه درباره تغییر نظر کاوانی برای حضور در این تیم اظهار داشت:« دلیل تصمیم او این نبود که من گفتم باید در این تیم بماند، بلکه این تصمیمی بود که خودش گرفت. او به من گفت که می‌توانم روی این موضوع که تا پایان فصل در این تیم بماند و تمام تلاشش را به کار بگیرد حساب کنم. کاوانی می‌تواند الگوی خوبی برای بازیکنان جوان باشد.»

رانگنیک همچنین در ادامه اضافه کرد:« او در دسترس ماست و از این که بازی کند  خوشحال است. حتی اگر بازی هم نکند تمام تلاشش را می‌کند تا الگوی خوبی برای دیگر بازیکنان باشد. این برای من خبر خوبی است چون ادینسون یکی از بازیکنانی است که واقعا می‌تواند به همه کمک کند.»

منچستر یونایتد ادینسون کاوانی رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ادینسون کاوانی رالف رانگنیک تیم بماند تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد

رالف رانگنیک پس از بازی مقابل رئال مادرید تصمیمش را پذیرفتن یا رد کردن پیشنهاد بایرن مونیخ، خواهد گرفت

طرفداری | در حالی که زمان زیادی تا بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نمانده، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید در پشت پرده ادامه دارد و گویا سرمربی تیم ملی اتریش گزینه اصلی این باشگاه است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ رالف رانگنیک گزینه مورد نظر تمامی مدیران بایرن مونیخ از جمله اولی هونس است. بنابراین سران باشگاه جایگزین دیگری در نظر ندارند. باواریایی‌ها به دنبال امضای یک قرارداد سه ساله تا 2027 با رانگنیک هستند.

از سوی دیگر آن‌ها نگران فدراسیون فوتبال اتریش نیز نیستند و اعتقاد دارند یک مبلغ متوسط یک رقمی میلیون یورویی به عنوان غرامت پرداخت خواهند کرد، دو طرف مذاکرات خوبی با یکدیگر داشته‌اند. همچنین رانگنیک در نقل‌وانتقالات باشگاه نیز نقش خواهد داشت. قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال 2026 اعتبار دارد.

بیش‌تر بخوانید:

به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود 

مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد

پس از بازی مقابل رئال مادرید، زمان اعلام تصمیم رالف رانگنیک

هنوز چیزهای زیادی بین رالف رانگنیک و بایرن مونیخ وجود داشت که باید تکلیف‌شان مشخص شود. قرار است پس از بازی مقابل رئال مادرید، صحبت‌های بیش‌تری انجام شود و انتظار می‌رود این هفته تصمیم نهایی گرفته شود. هر چند سران بایرن مونیخ خوش‌بین هستند که رانگنیک پیشنهادشان را خواهد پذیرفت.

گفتنی است دو تیم امشب از ساعت 22:30 در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت