Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین جزئیات از پرونده خاوری / کانادا اراده ای برای استرداد  ندارد

اعلان قرمز برای استرداد خاوری به ایران

به گزارش رکنا، سردار حاجیان سخنگوی ناجا اظهار درخصوص پرونده خاوری که چندسال پیش از کشور متواری شد افزود: متهم  در کشور کانادا شناسایی شده و با پیگیری پلیس برای وی اعلان قرمز صادر شده است.

وی با بیان اینکه حکم جلب بین المللی برای خاوری صادر شده اضافه کرد: وی تحت تعقیب بین المللی است و دستور دستگیری وی  به همه فرودگاه و مرزها اعلام شده اما متاسفانه کشور کانادا صراحتا اعلام کرده که اراده ای برای استرداد این شخص نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث کانادا دستگیری خاوری استرداد خاوری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام بازار آزاد بازیگران فال ریحانه پارسا و حواشی قیمت طلا ریحانه پارسا بازیگر مهدی قائدی و همسرش قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد

سرهنگ رضا قندی در در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابرات در شهرستان جاجرم رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق و در بازرسی از مخفیگاه نامبردگان اموالی نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم در پایان با بیان اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمین به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف نمودند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی گردید، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6098892

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده