Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، میکائیل قهرمان‌پور امروز در گفت‌و‌گویی خبری اظهار کرد: متعاقب وقوع چندین فقره سرقت خودروهای مخصوص حمل بار نیسان و کامیون همراه با بار و سرقت محموله آن‌ها و رها کردن خودروها به صورت بدون صاحب در محورهای مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تشکیل و تمامی محل‌های وقوع جرم، شیوه و شگرد سارقان، زمان و جغرافیای وقوع جرم، بررسی و مورد تجزیه و تحلیل کارشناسی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: با تلاش مضاعف کارآگاهان یک سارق شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، سارق دوم که خود راننده کامیون بوده و مهارت رانندگی با خودروهای سنگین را داشته و در امر انتقال کامیون‌های مسروقه با متهم اول همکاری داشته نیز شناسایی و دستگیر شد.

قهرمان‌پور بیان کرد: کارآگاهان در بازدید از محل یکی از سرقت‌ها، یک عدد کارت بانکی پیدا کردند که متعلق به سارق سوم بوده که در انجام سرقت ها مشارکت داشته که او نیز دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد، بخشی از اموال مسروقه در قلعه یکی از متهمان نگهداری می‌شود که در بازدید از آنجا کشف و تحویل مالباختگان شد اما تحقیقات پیرامون شناسایی سایر متهمان احتمالی و کشف اموال مسروقه، همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: متهمان به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر