Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@11:30:26 GMT

سه شاگرد برانکو در راه لیگ ستارگان قطر

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۰۵۴۲

برانکو در کنار ارتقاء دادن تیم ملی عمان بازیکنان این تیم را به سوی لژیونر شدن سوق داده است

سرمربی تیم ملی عمان با عملکرد درخشان در عمان باعث ترانفسر بازیکنان این تیم شد.

 

به گزارش طرفداری، برانکو ایوانکوویچ سال گذشته هدایت تیم ملی فوتبال عمان را برعهده گرفت.مربی کروات در مدت یک سال گذشته نتایج خوبی را به همراه عمان گرفت و این تیم را از مرحله دوم انتخابی و به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 رساند که برای این تیم افتخار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در کنار ارتقاء دادن تیم ملی عمان بازیکنان این تیم را به سوی لژیونر شدن سوق داد. فایز الرشیدی و زهیر سلیمان دو بازیکن ملی پوش عمانی اولین ترانسفر پرفسور برای فوتبال عمان بود که به مس رفسنجان ملحق شدند.

اکنون در جدیدترین خبر صلاح الیحیائی با درخشش زیرنظر برانکو در آستانه همبازی شدن با بشار رسن در تیم قطر است. همچنین دو بازیکن ملی پوش عمانی دیگر زیرنظر باشگاه الخور قطر دارد و احتمال دارد انتقال این 3 بازیکن عمانی به لیگ ستارگان در زمستان قطعی شود.

تیم ملی عمان اکنون با هدایت برانکو در گروه دوم انتخابی جام جهانی با کسب 7 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. در این گروه تیم های قدرتمند عربستان، ژاپن و استرالیا به ترتیب در رده اول تا سوم قرار دارند.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها شوخی جدید با چماق فیفا! | فدراسیون تعطیل هم شود، ما به جام جهانی می رویم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس بوقچی نفت‌ مسجد سلیمان: به خاطر دل هواداران بازیکنان را کتک زدیم! / فیلم ونتزیا هشتادمین قربانی زلاتان ابراهیموویچ برونو فرناندز در مورد شایعات انتقال به بارسلونا: این کار خبرنگاران زردنویس است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، احمد الخلیلی مفتی سلطان نشین عمان به موضع گیری درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا و اروپا به جنگ غزه پرداخت.

وی بیان کرد: ما از انتفاضه دانشجویان و استادان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکومیت کشتار جمعی مقامات اشغالگر در غزه تمجید می‌کنیم.

مفتی سلطان نشین عمان در ادامه تاکید کرد: امیدواریم که این اعتراضات به همه دانشگاه‌ها کشیده شود.

وی افزود: این عبرتی است برای کسانی که راه سازش در پیش گرفتند و به سمت عادی سازی با دشمن صهیونیست شتافتند.

کد خبر 6090326

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند