Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی از درجه‌بندی و نرخ‌گذاری ۱۲۲ واحد از تأسیسات گردشگری استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی، حسن رمضانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون در سطح استان 216 واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، رستوران بین‌راهی، اقامتگاه بوم‌گردی و مجتمع گردشگری فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: با توجه به آغاز عملیات ارزیابی تأسیسات گردشگری و تشکیل کمیسیون درجه‌بندی استان در راستای صدور گواهینامه کیفیت، 40 واحد در مرحله ارزیابی اولیه و رفع مغایرت هستند که پس از رفع نقص وارد چرخه استانداردسازی و طرح تطبیق خواهند شد.

محله محروم «پشت بازار» خرم‌آباد به منطقه گردشگری تبدیل می‌شودمعاون گردشگری: زمان صدور مجوزهای گردشگری کاهش می‌یابدگردشگری با محوریت مساجد در استان فارس توسعه می‌یابد

رمضانی تصریح کرد: به استناد آیین‌نامه اجرایی ایجاد، اصلاح و تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن‌ها بنا بر شیوه‌نامه و ضوابط مدون کیفیت خدمات در حال حاضر به چهار دسته از این تأسیسات شامل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، واحدهای اقامتی بین‌راهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی که دارای ضوابط کیفی هستند و قابلیت قرارگیری در فرایند طرح تطبیق را دارا بوده، اختصاص دارد.

وی ادامه داد: این تأسیسات بر اساس مشخصات فنی، تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت ارائه خدمات درجه‌بندی می‌شوند.

انتهای پیام/ 252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تأسیسات گردشگری درجه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان افزود: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.


وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.


مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.


آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.


همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.


در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • نفوذ ناپایداری‌ها به جو خراسان جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز