Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از راه‌اندازی سامانه‌ای جامع و کارآمد برای تسهیل و تحکیم ارتباط دولت با نخبگان و صاحبنظران در آینده‌ای نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  محمدصادق خیاطیان در حساب کاربری شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ارتقای حکمرانی و تدبیر عالمانه چالش‌های پیش روی کشور، جز با تسهیل و قوام‌بخشی به ارتباط دولت و شبکه نخبگانی کشور ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دولت سیزدهم عمیقا اعتقاد داریم که غفلت از این ظرفیت بزرگ، نه فقط یک تصمیم نابجای مدیریتی که خطای راهبردی سرمایه‌سوز است.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری افزود: در همین راستا از همان ابتدای مسئولیت در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، این مهم را با تاکید ویژه رئیس‌جمهور محترم جزء رئوس برنامه‌ها و اقدامات مرکز قرار دادم و در همین مدت کوتاه، بسیار تلاش کردم، در این مسیر گام‌های موثری برداشته شود. تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد ساز وکار برای استفاده از دیدگاه‌ها و شیوه‌های پیشنهادی صاحب‌نظران، نخبگان و مردم، عزم بنده و همکارانم در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری را برای استمرار این رویکرد مستحکم‌تر کرد.

خیاطیان ادامه داد: خدمت مردم شریف ایران، نخبگان دغدغه‌مند کشور و همه کسانی که سودای آبادانی این آب و خاک را در سر دارند، عرض می‌کنم که مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری به زودی سامانه‌ای جامع و کارآمد برای تسهیل و تحکیم ارتباط دولت با آنان راه‌اندازی خواهد کرد. تعمیق این ارتباط البته فقط با اراده دولت شدنی نیست و لازم است این عزیزان هم منت گذاشته و ما را به دریافت نظرات و پیشنهاداتشان مفتخر کنند.

وی از آمادگی این مرکز برای دریافت نظرات و پیشنهادات نخبگان خبر داد و گفت: این آمادگی در مرکز وجود دارد که در سطوح مختلف و در همه حوزه‌های عملکردی دولت، نظرات و پیشنهادات نخبگانی را دریافت نموده و آن را به بخش‌های مختلف دولت انتقال دهد. برچسب ها: دولت ، نخبگان ، ریاست جمهوری ، سامانه ، سامانه ارتباط یا نخبگان ، مرکز بررسی های استراتژیک ، ریاست جمهوری ، محمدصادق خیاطیان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دولت نخبگان ریاست جمهوری سامانه سامانه ارتباط یا نخبگان مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری محمدصادق خیاطیان مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری ارتباط دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان نیوز، مهدی قربانی اظهار کرد: CRM (Customer Relationship Management) مخفف مدیریت ارتباط با مشتری و هدف آن ارتباط با مشتریان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست‌های آن‌ها به بهترین شکل است.

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی ادامه داد: شرکت صنایع معادن و عمران رضوی با تجمیع فرآیندهای ارتباط با مشتری در یک واحد با ساختاری نظام‌مند و نیز با رویکرد تکریم مشتریان و شناسایی نیازها و انتظارات آن‌ها در خصوص هر یک از محصولات تولیدی اعم از بلوک هبلکس، پنل مسلح AAC، بتن و قطعات پیش‌ساخته بتنی، شن و ماسه، سنگ پلاک و...، این واحد را ایجاد کرده است.

شناسایی نقاط قوت و ضعف در تولید و فروش

وی درباره برنامه‌های تعریف شده در این واحد خاطرنشان کرد: در گام نخست، یک نرم‌افزار جامع سیستم ارتباط با مشتری خریداری خواهد شد تا با استفاده از آن مشتریان شرکت بتوانند با بهره‌گیری از پنل اختصاصی خود به صورت مستقیم با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و نیازها و شکایات خود را به صورت نظام‌مند مطرح کنند.

قربانی ادامه داد: وجود این نرم‌افرار جامع موجب پیگیری و ثبت درخواست‌های مشتریان تا حصول نتیجه به صورت نظام‌مند خواهد شد. ضمن این‌که تحلیل نتایج آماری حاصل از آن شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود در خصوص تولید و فروش هریک از محصولات شرکت را به دنبال خواهد داشت.

پیگیری نظام‌مند درخواست‌ها و نیازهای مشتریان

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی درباره دیگر مزیت‌های واحد CRM خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این واحد، ارتباط با مشتریان به صورت یکپارچه تجمیع می‌شود که این مهم باعث پیگیری نظام‌مند درخواست‌ها و نیازهای مشتریان خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین فرآیندهای ارائه خدمت به مشتریان مانند فرآیندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش در این واحد مدیریت می‌شود. ضمن این‌که استفاده از نرم‌افزار CRM موجب مدیریت حجم زیاد اطلاعات مشتریان، فایل‌های مرتبط با آن‌ها و... خواهد شد.

قربانی افزود: داده‌های عملیاتی که از بازاریابی و ارتباط با مشتری جمع‌آوری شده، در این واحد به اطلاعاتی تبدیل می‌شود که علاوه‌بر ارتقاء محصولات و خدمات، در تصمیم‌گیری‌های فرآیندی و استراتژیک به شرکت کمک می‌کند. برای مثال نتایج حاصل از فروش محصولات گوناگون به شرکت، باعث افزایش تمرکز و تعیین استراتژی بازاریابی برای هر یک از آن‌ها می‌شود.

چشم‌اندازی دو ساله

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی در پاسخ به این سوال که چه چشم‌اندازی را برای این واحد متصور هستید؟ گفت: با راه‌اندازی واحد CRM انتظار می‌رود در برنامه زمانی دو ساله با تحلیل نظر مشتریان، اصلاح ساختار و فرآیندهای تولید و فروش، علاوه‌بر ارتقاء رضایت آن‌ها، فروش محصولات نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: این امر همچنین موجب معرفی محصولات جدید به بازار در راستای برآورده‌سازی انتظارات مشتریان خواهد شد. بدین ترتیب رضایت مشتریان به صورت چشمگیر افزایش می‌یابد و میزان شکایات وارده طی دو سال به کمتر از یک درصد می‌رسد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود