Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -یوسف محمدی،رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر گفت: ماموران حین گشت و کنترل در اطراف سد سبلان موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف شدند که از این شکارچی یک قبضه اسلحه شکاری  غیرمجاز کشف و ضبط شد.

او گفت: همچنین در ماموریتی دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر موفق به دستگیری یک نفر تله گذار شدند که از این صیاد متخلف تعداد 6 عدد تله زنده گیری و لاشه یک قطعه کبک کشف و ضبط شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده متخلفان جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

محمدی با اشاره به ممنوعیت هرگونه شکار گفت: گشت های یگان حفاظت محیط زیست برای جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز در زیستگاه های شهرستان به صورت مستمر انجام می شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او از عموم اهالی و شهروندان خواست هرگونه گزارش تخلف زیست محیطی اعم از تله گذاری، شکار و صید، همچنین حضور پرندگان و حیات وحش مصدوم و یا دارای اعلام مشکوک در مجاورت و پیرامون محل زندگی خود را به سامانه 1540 و یا اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر اعلام نمایند.  

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکارچی متخلف اسلحه شکاری غیرمجاز صید و شکار غیرمجاز شهرستان مشگین شهر حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست