Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@10:50:15 GMT

مناسب ترین نوع باتری پراید

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۰۸۷۴

مناسب ترین نوع باتری پراید

باتری ماشین پراید 50 و 55 آمپری با بهترین کیفیت در کارخانه سپاهان باتری در برند سوزوکی تولید می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  باتری پراید : باتری ماشین پراید، باتری 50 آمپر است. باتری 50 آمپر به دلیل ابعاد و میزان آمپری که دارد برای این ماشین مناسب ترین باتری پراید است. باتری 55 آمپر نیز به دلیل ابعادی که دارد می تواند به راحتی بر روی این ماشین نصب شود اما باتری با آمپر بالاتر توصیه نمی شود هرچند که ضرری هم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو باتری با بهترین کیفیت در کارخانه سپاهان باتری در برند سوزوکی تولید می شوند.

یکی از نشانه هایی که به شما می گوید زمان تعویض باتری پراید 131 است، سخت استارت خوردن ماشین است. باتری پراید 131 ، وظیفه دارد تا با تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی، ولتاژ و آمپر مورد نیاز استارت خودرو شما را تامین کند تا ماشین به راحتی روشن شود، بنابراین اگر متوجه شدید که به هنگام روشن کردن ماشین صدای تق تق تق به گوشتان می رسد و ماشین روشن نمی شود و یا سخت روشن می شود، بدانید که زمان تعویض باتری پراید هاچبک رسیده است.

ممکن است در ذهن خود این عقیده را داشته باشید که تعویض باتری پراید 131 از راحت ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید، اما هرگز این گونه نیست. کافی است فقط یک کابل را به اشتباه از باتری جدا کنید تا متوجه شوید که برق گرفتگی کوچک ترین کاری است که باتری پراید می تواند با شما انجام دهد. یکی از نکاتی که باید به هنگام تعویض باتری رعایت شود این است که ابتدا کابل منفی از باتری جدا شود سپس کابل منفی که از اتصال کوتاه جلوگیری شود، اما اگر این نکته رعایت نشود و ابتدا کابل مثبت جدا شود ممکن است توسط ابزار کار، اتصال کوتاه ایجاد شود و فرد دچار برق گرفتگی شود. همچنین به هنگام نصب باتری پراید 131 بر روی ماشین نیز در ابتدا باید کابل مثبت و سپس کابل منفی متصل شود. این کوچک ترین نکته ای بود که باید رعایت شود. بنابراین نصب و تعویض باتری پراید 132 خود را به کارشناسان ما بسپارید تا به بهترین شکل انجام دهند و خسارتی به باتری پراید شما نرسانند.

تفاوت باتری های سیلد اسید به لحاظ نگهداری با باتری های اسیدی که اغلب دارای دریچه بازدید سطح الکترولیت بوده اند این است که دیگر نیازی نیست شما سطح الکترولیت باتری پراید 131 خود را چک کنید، زیرا درب این باتری ها به بدنه مهر و موم شده است و شما نمی توانید سطح الکترولیت باتری را بررسی کنید، به طوری کلی الزامی هم در این زمینه وجود ندارند زیرا سطح الکترولیت این نوع باتری ها به مقدار زیاد کاهش پیدا نمی کند.

شما می توانید به هنگام تعویض باتری ماشین پراید 131 خود، باتری سیلد اسید تهیه کنید. باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان باتری از این نوع و دارای صفحات سرب کلسیم با تکنولوژی اکسپند می باشند.

برای تعویض باتری ماشین پراید 131 خود حتما از یک فرد متخصص بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد، زیرا انجام این کار دارای نکات بسیار مهمی است که اگر رعایت نشوند ممکن است به باتری و شخصی که تعویض باتری پراید 132 را انجام می دهد آسیب برسد.

کارشناسان نصب ما در تمام طول 24 ساعت آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند و می توانند در کمترین زمان، تعویض باتری خودرو شما را به بهترین شکل انجام دهند.در حالی که هوای سرد باعث می‌شود باتری‌ پراید شما را به چالش بکشد، اما این سرما نیست که باتری را تخلیه و از بین می‌برد. بیشتر اوقات، قرار گرفتن در معرض گرما از تابستان قبل است که باعث بروز ضعف در باتری در فصول سرد سال می شود.

دمای سوزان برای باتری ها سخت است زیرا باعث می شود آب سلول ها با سرعت زیادی تبخیر شود و در صورتی که این روند ادامه داشته باشد ممکن است زودتر از موعد مقرر نیاز به تعویض باتری پراید 111 پیدا کنید.

زمانی که هوای سرد از راه می رسد و به نظر می آید مقصر ضعیف شدن باتری است اما در واقع دماهای پایین تر، قدرت باقی مانده باتری را نشان می دهد و ضعف های آن را نمایان می کنند. برای این که مجبور به تعویض باتری پراید زود تر از زمان در نظر گرفته شده نشوید، باید به این فکر کنید که چگونه می توانید دمای باتری ماشین خود را در معرض کاهش قرار دهید.

اگر نمی‌توانید وسیله نقلیه خود را در یک گاراژ خنک‌تر پارک کنید، شاید سایه‌ای وجود داشته باشد که بتوانید در هوای گرم خودرو را در آنجا پارک کنید. استفاده از چراغ‌ها، شارژ کردن دستگاه‌ها و روشن کردن سیستم تهویه مطبوع در حالی که موتور شما کار نمی‌کند می‌تواند فشار زیادی بر باتری خودرو وارد کند و شارژ باتری را کاهش دهد و نیاز شما به تعویض باتری پراید را تسریع کند.

باتری ها زمانی بهترین عملکرد را دارند که تا حد ممکن نزدیک به 100 درصد شارژ باشند. هنگام خروج از خودرو، مطمئن شوید که همه چراغ های داخلی خاموش هستند. قبل از اینکه دور شوید، دوباره بررسی کنید که همه چراغ‌ها خاموش باشند، این کار دفعه بعد که نیاز به رانندگی در جایی دارید، از مواجهه شدن شما با باتری مرده جلوگیری می کند.

هر بار که سوار خودرو می شوید انتظار دارید که بدون مشکل شروع به کار کند. خوب برای اطمینان از این اتفاق مهم است که به باتری خود توجه کنید. باتری قسمتی از وسیله نقلیه شما است که نیروی مورد نیاز برای راه اندازی خودرو را تأمین می کند. اما باتری ها برای همیشه دوام نمی آورند. با گذشت زمان، تأثیر آن ها کمتر می شود و اگر جایگزین نشوند، در نهایت نمی توانید ماشین خود را بدون علائم هشداردهنده روشن روشن کنید و ممکن است به هنگام روشن کردن ماشین صدای نا متداولی از خودرو خود بشنوید و این اصلا خوشایند نیست.

برای جلوگیری از این اتفاق باید اول از باتری پراید هاچبک خود به درستی نگهداری کنید و بعد با رخ دادن این اتفاقات سریعا اقدام به تعویض باتری پراید کنید تا هنگامی که در حال سفر کردن با خانواده خود هستید دچار توقف اجباری خودرو نشوید، باتری نسبت به ظاهری که دارد، جدی تر است و اگر به آن توجه نکنید شما را برای تعویض باتری پراید 131 غافلگیر کند.

تعویض باتری پراید هاچبک دارای نکات بسیاری است که اگر آن ها را رعایت نکنید ممکن است خسارات زیادی را برای شما به جا بگذارد، بنابراین تعویض باتری خودرو خود را به یک فرد با تجربه و یا کارشناس بسپارید که با رعایت تمام نکات، باتری خودرو شما را به صحیح ترین شکل در جای خود قرار دهد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد باتری باتری پراید 131 سطح الکترولیت باتری خودرو باتری خود باتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

صاحب یک خودروی پراید در عراق، وسیله نقلیه‌اش را در محل تعیین شده برای جرثقیل پارک کرد. مالک جرثقیل نیز راننده پراید را به شیوه خودش مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • عکس | بلعیده شدن پراید در خیابان پس از فرونشست زمین
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • وقتی ب ام و به سرنوشت پراید و آر دی دچار بوده! (عکس)
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم