Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – گرانی کالا در شهرستان قشم به ویژه مایحتاج عمومی مردم، موضوع تازه‌ای نیست و متاسفانه روند مهار نشدنی قیمت‌، موجب اعتراض بیشتر مردم قشم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، تشکیل جلسات مکرر ستاد تنظیم بازار در شهرستان قشم آن هم بدون خروجی مثبت بیش از هر چیز دیگری باعث ناراحتی مردم شده است و متاسفانه کاسبان در پاسخ اعتراضی مردم گاهاً دیده می‌شود که با تحویل دادن پوزخندی، از آن می‌گذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری تسنیم بارها گزارشاتی در مورد مسئله گرانی‌ها از میوه و تره بار گرفته تا گوشت و سیمان را منتشر کرده و در مورد مسئله سیمان در یک محدوده زمانی خوشبختانه موثر واقع شد اما به دلیل افزایش قیمت ارز و گرانی سراسری کالاها‌، این موضوع هم از یاد مسئولان تصمیم ساز مقابله با گرانی در قشم به فراموشی سپرده شد.

اینک در ماه‌های آغازین دولت سیزدهم بار دیگر شاهد گرانی‌های مهار نشدنی کالاها و متعاقب آن سخت تر شدن شرایط زندگی مردم و اعتراض مسالمت آمیز آنان هستیم.

این بار مدیر تعزیرات حکومتی قشم از تشکیل کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار این شهرستان با هدف بازرسی و نظارت قیمت‌ها و مهار گرانی‌ها خبر داده است.

وحید ترکاشوند اظهار داشت: برای مقابله جدی با گرانی که مردم قشم را بسیار نگران کرده است، کمیته‌ای متشکل از تعزیرات حکومتی، فرمانداری، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و صنعت، معدن و تجارت قشم تشکیل شد.

وی ادامه داد: فرماندار قشم رئیس این کمیته و دبیری آن هم بر عهده اداره تعزیرات حکومتی قشم گذاشته شده است.

به گفته مدیر تعزیرات حکومتی قشم، برای موفقیت هرچه بیشتر این طرح، کارت بازرسی با هدف کمک گرفتن از نیروهای بسیج اصناف برای آنان صادر خواهد شد تا به همراه نیروهای متخصص ادارات ناظر، بر روند نرخ عادلانه کالاها نظارت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه هدف این کمیته، نظارت بر قیمت گذاری و فروش کالاهای اساسی است، افزود: آماده دریافت اعلام هرگونه گرانی، احتکار و قاچاق کالا از طریق تلفن شماره 35241210 یا با سامانه 135 از سوی مردم به اداره تعزیرات هستیم.

انتظار مردم ساکن قشم از متولیان مقابله با گرانی‌ها و اعتدال قیمت‌ها با توجه به وجود چندین اداره مهم همانند تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد، اداره صنعت، معدن و تجارت فرمانداری، اداره اصناف سازمان منطقه آزاد قشم و اصناف شهرداری در این شهرستان این بار که با یک اقدام ضربتی و مداوم، بتوانند مانع از ادامه روند غیر قانونی قیمت‌ها در قشم شوند.

به نظر می‌رسد کارگروه این تشکل جدید با دریافت قیمت کالاها به ویژه میوه، گوشت، لبنیات و خوار وبار از میادین همانند شیراز و بندرعباس و اعمال نمودن قیمت حمل و نقل آن تا جزیره قشم، بتوانند به یک جمع بندی برای تعادل قیمت‌ها برسند و مردم را از نارضایتی‌ها نجات دهند.

سایه سنگین گرانی قیمت تمام شده بر مشمولان مسکن ملی زنجان مشهود استایلام تنها استان فاقد میدان میوه و تره‌بار/ عامل گرانی قیمت میوه چیست؟توزیع کم و کیفیت پایین نهاده‌های دامی دلیل گرانی قیمت مرغ در قزوین است

شهرستان قشم شامل سه جزیره قشم، هنگام و لارک با 150 هزار نفر جمعیت در جنوب ایران قرار دارد.

انتهای پیام/7558/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قشم گرانی ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است